Beantwoord

modem retourneren, maar geen email...

  • 12 September 2021
  • 8 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb nu al een tijdje een nieuwe modem ontvangen, maar wacht nog steeds op een email met het kenmerk om de oude modem terug te kunnen sturen… hoe zit dit nu precies? Ik heb de link in de bijbehorende brief geprobeerd te openen, maar die pagina bestaat niet meer….

Ik wil absoluut geen boete.

 

Groet,

Martijn

icon

Beste antwoord door eric 12 September 2021, 09:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Martijn0125 .

Alle informatie hoe je de apparatuur kan terugsturen staat hier.

Bewaar het verzendbewijs, dan gaat het helemaal goedkomen.

Reputatie 2

Hoi Eric,

 

Die pagina had ik ook al bekeken, maar het probleem is dat ik geen retournummer heb….die zou ik krijgen in een email. Die heb ik niet gehad..

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Martijn0125 

Een Draytek of Huawei modem hoef je niet terug te sturen, dat lees je ook in bovengenoemde link onder modem.

En het retouenummer is gelijk aan je klantnummer.

Reputatie 2

Hoi,

Dank voor de info! 
Niet heel duidelijk aangegeven van T Mobile, maar goed om te weten...

Reputatie 7
Badge +1

In de link staat ook vermeld dat kabels en snoeren enz. ook retour moeten, dat mag maar zou het niet doen zelf heb ik het nog nooit gedaan om reden dat het nou niet bepaald fris is om kabels en snoeren terug te sturen welke soms jaren zijn gebruikt.

bovendien kosten die dingen T-Mobile niks, geldt ook voor de stroomadapter(s)

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Martijn0125 

Een Draytek of Huawei modem hoef je niet terug te sturen, dat lees je ook in bovengenoemde link onder modem.

En het retouenummer is gelijk aan je klantnummer.

Hoi @Martijn0125 en all! 

Bovenstaande klopt niet volledig: je retournummer is inderdaad voor een deel gelijk aan je Thuis klantnummer, maar wordt dan gevolgd door een koppelteken (-) en een 1, 2, 3 of hoger afhankelijk van hoe vaak je eerder iets geretourneerd hebt. Is dit de derde keer dat je iets terug moet sturen? Dan is je retournummer bijvoorbeeld: ABC12345-3 

Een Huawei of Draytek hoef je inderdaad niet langer te retourneren, maar kun je brengen naar een milieustraat of iets van gelijke aard.

Top dat jullie er allemaal bovenop zitten trouwens, lekker bezig! 😎👍 @Waqqas, @BeMu en @eric 

Ik heb geen e-mail ontvangen om 

om modem retour te sturen, graag ontvang ik deze 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Irmxxx,

Het is geregeld hoor, de email begeeft zich nu vliegensvlug via het internet naar jouw inbox! :wink: Mocht je verder nog vragen of verzoeken hebben, de Community en ik helpen je graag.

Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!