Beantwoord

modems terug sturen en twee oude tv tuners

  • 23 June 2023
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Ik wil graag twee nieuwe modems terug naar jullie sturen en twee oude tv tuners.

 

M v g 

S.R.Scholting 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 23 June 2023, 15:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Silvia 733, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, echter zie ik dat je in bezit bent van een DrayTek moden en twee Entone Kamai 510 TV Boxen. Als het gaat om deze producten, hoeven wij die niet meer terug! Je kan de apparaten inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. In dit topic lees je alles over het terugsturen van ons apparatuur, ook welke we niet meer terug hoeven:  

 

 

Wij hebben twee van deze nieuwe modems van jullie gekregen waar wij niks aan hebben. Wij denken dat die voor analoog zijn. En drytek hebben voor glasvezel. Dus ik wil jullie die nieuwe modems zie foto graag terug sturen. Groetjes S.R.Scholting 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Silvia 733 

Vreemd dat je 2 Zyxel routers hebt ontvangen maar dit is een veel betere router dan de Draytek met nieuwere functies. De Draytek is al een oudere modem die geen updates meer ontvangt sinds 2017.

De Zyxel is ook geschikt voor glasvezel, als het goed is zit er ook een mediaconverter bij. Het glasvezel wordt aangesloten op de mediaconverter en vervolgens gaat er een internetkabel naar de blauwe WAN poort van de Zyxel.

Voor de installatie van de mediaconverter en Zyxel is wel een monteur vereist, heb je een email gekregen om een afspraak te maken met de monteur?

Hoi Waqqas.

Ik had verkeerd gekeken wij hebben maar een Zyxel routers gekregen in de andere doos zat de converter

Maar mijn vriend heeft de afspraak mail op de telefoon hellaas weggegooid. Dus zouden jullie dat nog een keer kunnen sturen zodat wij een afspraak kunnen maken voor de modem te installeren. 

M v g 

S.R.Scholting 

Reputatie 7
Badge +15

@Silvia 733

Ik ben een klant dus kan dat helaas niet regelen maar er ligt nu een verzoek bij Guidion, je kan ze bellen om een afspraak in te plannen op telefoonnummer 088 2000 151.

Je vriend zou eventueel ook de prullenbak map kunnen checken.

Reageer