Beantwoord

My T-Mobile app wil niet inloggen

  • 11 November 2022
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Ls,

Ik HAD internet via DSL via T-Mobile en heb afgelopen week een werkende glasvezel-verbinding opgeleverd gekregen. Om administratieve redenen ben ik voor het glas een ‘nieuwe klant’ geworden.
Vandaag is DSL opgezegd en heb ik die My T-Mobile het klankvoordeel uitgezet…

Het klankvoordeel staat nu weer aan op het account van de glasvezel en ik wilde op mijn mobiel in de app hier ook mee inloggen en daar (of online, dat maakt mij niet uit) beide mobiele nummers ook weer toevoegen om alles in 1 te hebben.

De issues nu

  • Op de app kan ik NIET inloggen met het nieuwe account, wel met het oude
    Online was dit geen probleem.
    Klantservice heeft mijn account al gereset, app niet inloggen, online wel
    Online wachtwoord aangepast, werkt online nog steeds, app nog steeds niet
     
  • Online kan ik geen abonnementen toevoegen en zie ik alleen mijn glasvezelabonnement
     

In de app krijg ik, ook na volledig van mijn telefoon halen ne opnieuw installeren de melding als in bijlage…

Hopelijk weet iemand een oplossing of kan er iemand van T-Mobile zelf ingrijpen?

 

icon

Beste antwoord door RaymondPijpers 14 November 2022, 14:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RaymondPijpers, gaaf dat je overgegaan bent op Glasvezel, zo kun je de hoogste snelheden behalen en genieten van nog meer stabiliteit! 😄👍

Wat betreft Klantvoordeel en jouw My T-Mobile account: voor elk nieuw abonnement dien je een nieuw My T-Mobile account te maken. Je kunt niet meerdere aansluitingen voor Thuis in één account hebben. Ik zie dat je op het nieuwe glasvezelabonnement een ander e-mailadres gebruikt dan op het oude (DSL) abonnement en zie ook dat My T-Mobile Thuis hier al geactiveerd is. Je kunt de app volledig verwijderen, opnieuw downloaden en dan het nieuwe account toevoegen met het nieuwe e-mailadres. Zo zie je straks het juiste abonnement staan. 

Indien je er niet uitkomt, geef gerust een seintje, dan pakken we het samen verder op.

Jaaaaaja

 

ik kijk net weer en nu werkt het wel. 
ik gok op een lange sync-tijd tussen verschillende systemen 

anyhow, app doet het nu op het nieuwe account en mibiele abonnementen zijn al toegevoegd

 

thanks!

Reputatie 7

Hi @RaymondPijpers, super dat je weer probleemvrij bent! 😁 Dankjewel voor het aangeven. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan zeker even weten. 

Reageer