Beantwoord

nog steeds geen aansluiting

  • 26 April 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

overstapservice geregeld na abbo van KPN (glasvezel)

3x monteur hier in huis gehad (2x guidion, 1x KPN).

Installatie 1 week geleden, geen verbinding.

het probleem zit vermoedelijk in het aansluiten op afstand (patchen?).

Guidionmonteur mag dit niet fixen, KPN monteur mag dit niet. Aaaaarch!!

In de tussentijd even geholpen met onbeperkt 4G bundel maar ditblijft een laptmiddel.

 

Wie lost het nu op, hoe lang gaat het nog duren,, kwestie van patchen lijkt me?

 

 

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 27 April 2023, 13:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @gerard1961, ik heb het meteen nagekeken voor je! Ik zie dat het door onze technische dienst is doorgezet bij de netwerkbeheerder. Zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen voor je. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is! 😊 Groetjes, Ishana

4 dagen verder, weer langdurig gebeld met tmobile, nog steeds geen oplossing. Ben er nu echt wel klaar mee! Vrijdag is mij beloofd: het heeft prio, het ligt op het hoofdkantoor, snelle actie volgt ,  etc.

Hoe moeilijk kan dit zijn?

Overstapservice betekend: geen dag zonder internet, is ons in de tmobile winkel beloofd.

Nou, het werkt allemaal voor geen meter en de frustratie zit op het kookpunt.

Dus, nu rap aansluiten of ik ga weer naar KPN.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @gerard1961, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk kan genieten van je abonnement.

Op dit moment staat het ticket nog open met prioriteit. Weet dat we druk bezig zijn om er voor te zorgen dat je online bent! Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgezocht als we weten wat er aan de hand is.

Reageer