Nummer kan niet worden gekoppeld aan account

  • 28 February 2023
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Ik heb een via een externe aanbieder een nieuwe T mobile abonnement afgesloten voor mijn moeder. Zij maakt nu al gebruik van t mobile internet. Wanneer ik de nieuwe abonnement wil toevoegen aan de bestaande account van t mobile internet krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.

Kunt u dit probleem oplossen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

 Hi @Mementomori, welkom op onze Community! Ik help je hier graag mee. Je zegt dat ze al gebruik maakt van T-Mobile Internet, wil je dan een abonnement voor mobiel toevoegen? Ik hoor graag van je terug.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

 Hi @Mementomori, welkom op onze Community! Ik help je hier graag mee. Je zegt dat ze al gebruik maakt van T-Mobile Internet, wil je dan een abonnement voor mobiel toevoegen? Ik hoor graag van je terug.

Reageer