Odido Delta Vastrechtvergoeding

  • 14 January 2024
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Hoi,

 

Kan iemand van Odido mij vertellen of er al iets bekend is over het leveren van diensten in een delta regio waar vastrecht vergoeding van toepassing is?

 

Volgens deze link https://community.odido.nl/nieuws-552/glasvezeluitbreiding-delta-fiber-353031?tid=353031&fid=552 uit augustus:

Momenteel kan er in de gebieden waar vastrechtvergoeding van toepassing is (extra kosten in bepaalde ver afgelegen gebieden die DELTA doorberekend aan de klant) nog geen Glasvezel van Odido besteld worden. In de komende maanden maken we ons netwerk gereed zodat ook in deze gebieden Glasvezel van Odido besteld kan worden. 

​Wanneer is "de komende maanden"?

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Allereerst welkom op onze Community! 😀

Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in een Glasvezelverbinding. Ik had je graag meer duidelijkheid gegeven over de uitrol van Glasvezel in deze gebieden. Echter durf ik hier geen antwoord op te geven. Je kunt het beste contact opnemen met Delta. Ik weet zeker dat zij je meer kunnen vertellen over de planning! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst welkom op onze Community! 😀

Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in een Glasvezelverbinding. Ik had je graag meer duidelijkheid gegeven over de uitrol van Glasvezel in deze gebieden. Echter durf ik hier geen antwoord op te geven. Je kunt het beste contact opnemen met Delta. Ik weet zeker dat zij je meer kunnen vertellen over de planning! 

In de communicatie van jullie (Odido) staat:

In de komende maanden maken WE ONS netwerk gereed

 

Ik neem aan dat de bal dus bij jullie ligt en niet bij Delta? Zouden jullie dus een antwoord kunnen geven op mijn vraag?

Reputatie 7
Badge +14

@Mcmurdyy  Zoals de moderator zegt moet je hiervoor  bij Delta zijn. 

Als er meer bekend was zouden de moderators het uiteraard vertellen.

Succes!

 

Fijne avond.

@CrisTien Onderhand al een update? Ik zit met hetzelfde probleem het is uiteraard geen netwerk probleem, mijn buurman kan de diensten bijvoorbeeld wel afnemen. 

Reputatie 7
Badge +14

@MrLaurensH  lees wat de moderator adviseerde. Ik ben geen moderator maar net als jullie klant.

Zelf zit ik in hetzelfde schuitje. Bij mij moet de KPN het buiten aanleggen. Mijn buren hebben wel glas.😭 je zou dus zeggen ook hier geen netwerk probleem 

de KPN roept al maanden dat ik glas krijg in december 2023, nu zie ik dat het ergens dit jaar toch gaat gebeuren😂 Ik wacht wel af Druk maken helpt niet. Onze gemeente heeft nu eindelijk goedkeuring gegeven om te gaan graven maar wanneer niemand weet het.

Heb  je al contact opgenomen met Delta?  Zij zijn nu aan zet! Succes.
 

 

 


Met vriendelijke groet 

Cristien

Reageer