Beantwoord

Odido + Glasvezel delta vastrechtvergoeding gebeid

  • 17 October 2023
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

"Momenteel kan er in de gebieden waar vastrechtvergoeding van toepassing is (extra kosten in bepaalde ver afgelegen gebieden die DELTA doorberekend aan de klant) nog geen Glasvezel van Odido besteld worden. In de komende maanden maken we ons netwerk gereed zodat ook in deze gebieden Glasvezel van Odido besteld kan worden."

 

Is er al een update beschikbaar m.b.t. vastrechtvergoeding gebeid van delta? Ziggo zit me de laatste tijd op de zenuwen te werken. 

 

Hoe zit de integratie met deltanetwerk m.b.t. IPv6, optie om CGNAT te deactiveren (als het uberhaupt aanwezig is), en eigen modem registreren.

 

Indien er vragen zijn hoor ik het graag.

 

Alvast bedankt,

Laurens

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 November 2023, 12:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MrLaurensH, van harte welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Sorry voor dit schandalig late antwoord: jouw topic is tussen wal en schip beland wegens het niet juist toebedelen van een bestaand sub-forum. Ik heb je topic nu wel correct geplaatst, vandaar dat pas tijdens een moderatieronde kon worden uitgevonden.

Jammer genoeg heb ik geen antwoord voor je beschikbaar. Ik denk dat je deze vraag het beste kunt stellen aan DELTA. Registratie van eigen modems is bij ons geen probleem, maak wel gebruik van de handige how-to topics in onze Wiki. Bij XGS en GPON is het bijvoorbeeld wat lastiger om een eigen network terminal te registreren, maar ook daar is een oplossing voor als ik het zo zie. Veel succes en nogmaals sorry voor de late respons!

Eigen modem, router, eigen apparatuur, eigen laptop, eigen PC, NAS, hardware | Odido community

Hoi @MrLaurensH, van harte welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Sorry voor dit schandalig late antwoord: jouw topic is tussen wal en schip beland wegens het niet juist toebedelen van een bestaand sub-forum. Ik heb je topic nu wel correct geplaatst, vandaar dat pas tijdens een moderatieronde kon worden uitgevonden.

Jammer genoeg heb ik geen antwoord voor je beschikbaar. Ik denk dat je deze vraag het beste kunt stellen aan DELTA. Registratie van eigen modems is bij ons geen probleem, maak wel gebruik van de handige how-to topics in onze Wiki. Bij XGS en GPON is het bijvoorbeeld wat lastiger om een eigen network terminal te registreren, maar ook daar is een oplossing voor als ik het zo zie. Veel succes en nogmaals sorry voor de late respons!

Eigen modem, router, eigen apparatuur, eigen laptop, eigen PC, NAS, hardware | Odido community

"Ik denk dat je deze vraag het beste kunt stellen aan DELTA.” Delta verwijst mij weer door naar u, en aangezien jullie bevestigen dat het nu nog niet mogelijk is (zie link: 

) mijn vraag. Dus indien er al een update is mbt. delta fiber + vastrechtvergoeding, hoor ik dat graag.

 

Mvg,

 

Laurens

 

Reageer