Odido internet abbonement niet inzichtelijk

  • 17 April 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Hi all,

 

Ik kom ergens niet aan uit..

 

Heb een mobiel abonnement van Odido maar ook een internet (wifi, thuis) abbonement.

 

Echter kan ik mijn internet abbo nergens online terugvinden. Er word elke maand een x bedrag afgeschreven maar dat kan ik dus nergens terugvinden, maar ook niet wijzigen o.i.d.

 

Nu heb ik geprobeerd een abbo toe te voegen aan mijn account maar dan word er per mail een code naar .....@t-mobilethuis.nl gestuurd om verder te kunnen maar daar kan ik niet op/bestaat niet meer.

 

Iemand enig idee hoe verder?

 

Bedankt alvast!

 

 

Cal van Odido 12 dagen geleden

Hoi @Donsjon, ik schiet je graag te hulp, goed dat je hier melding van maakt! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat er twee e-mail adressen aan je account verbonden zijn waarvan het hoofd e-mail adres @t-mobilethuis.nl is. Ik heb dit e-mail adres verwijderd als contact e-mail adres en je kan voortaan je eigen e-mail adres gebruiken om overal in te loggen. Voor de duidelijkheid: dit is het e-mail adres waarmee je jouw Community account hebt aangemaakt. Je kan daarom ook nu met dit e-mail adres je Internet + TV abonnement toevoegen aan je Mijn Odido account.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Donsjon, ik schiet je graag te hulp, goed dat je hier melding van maakt! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat er twee e-mail adressen aan je account verbonden zijn waarvan het hoofd e-mail adres @t-mobilethuis.nl is. Ik heb dit e-mail adres verwijderd als contact e-mail adres en je kan voortaan je eigen e-mail adres gebruiken om overal in te loggen. Voor de duidelijkheid: dit is het e-mail adres waarmee je jouw Community account hebt aangemaakt. Je kan daarom ook nu met dit e-mail adres je Internet + TV abonnement toevoegen aan je Mijn Odido account.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account! 😄

Reageer