Oeps! Hier ging iets mis

  • 7 May 2023
  • 7 reacties
  • 198 Bekeken

Hai,

Ik heb vanaf maart 2023 gekozen voor T-mobile. Vanaf 2 mei gaat mijn abbonement officieel in, alles is werkende alleen vanochtend een mail ontvangen zodat ik mijn gratis jaar lang viaplay kon activeren. Ik heb dit abbonement specifiek afgesloten vanwege de viaplay aktie. Nu staat er als ik heb ingelogd: Oeps! Hier is iets mis gegaan, ik kan niks aan klikken en dus ook niks activeren..

 

vandaag heb je formule 1 op tv maar gezien ik het nu niet kan activeren mis ik de race.. wat gaan we hier aan doen? Want heb de app gedownload, en via de browser, cookies verwijderd, op computer geprobeerd, op mijn mobiel en zelfs de app is blanco.. HELP

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Mijntjekleintje, leuk om te horen dat je ook zo’n racefanaat bent! Sorry dat de My T-Mobile Thuis omgeving gisteren verminderd bereikbaar is, hiermee moet je namelijk je account activeren. Inmiddels is de My T-Mobile Thuis omgeving weer volledig te benaderen en kan je jouw Viaplay account hier activeren: My T-Mobile Viaplay Activeren. Vervolgens kan je van alle andere Grand Prixs dit seizoen genieten.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik help je hier heel graag bij!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mijntjekleintje, leuk om te horen dat je ook zo’n racefanaat bent! Sorry dat de My T-Mobile Thuis omgeving gisteren verminderd bereikbaar is, hiermee moet je namelijk je account activeren. Inmiddels is de My T-Mobile Thuis omgeving weer volledig te benaderen en kan je jouw Viaplay account hier activeren: My T-Mobile Viaplay Activeren. Vervolgens kan je van alle andere Grand Prixs dit seizoen genieten.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik help je hier heel graag bij!

Viaplay geeft aan, dat ik een activatie code nodig heb om in te kunnen loggen en verwijst mij door naar t-mobile maar deze heb ik niet ontvangen, en als ik inlog in de app of browser via pc/mobiel (t-mobile thuis) dan ligt het er beide uit. 

 

ik heb dus een activatie code nodig of een werkende site/app om mijn viaplay te kunnen activeren. 

Ik wil vandaag de wetstijd zien speciaal gekozen voor jullie vanwege viaplay aktie en kom je met dit verhaal aanzetten! Wat heb ik hier nou aan

Ik kan wel inloggen maar de webversie is niet te bereiken via de browser of app dus nu kan ik het niet activeren en schuif je het af op viaplay wat ik niet netjes vind en ik heb nooit gesproken over de kwaliteit en wisselende verhalen, dat boeit me niet ik voel me misleid 

Viaplay kunnen benaderen? Ik wil mijn viaplay kunnen activeren, die mensen zijn dicht daarbij jullie gaven aan ALS je viaplay wil activeren moet dit altijd ten aller tijden via t-mobile thuis . Ik kan alleen niet inloggen, en daarbij nu schuif je het makkelijk af op viaplay terwijl jullie site niet in orde is!! En ik de race nu mis

Reputatie 7
Badge +14

Omdat je direct op de viaplay website en  app zit die niks laten zien zou je ook direct viaplay kunnen benaderen.  T-mobile voorziet alleen in een code voor de toegangscontrole. De verdere techniek en inhoud is aan Viaplay. To be honnest, daar hoor je wel wisselende verhalen over de kwaliteit over!

Bye the way, alle browsers geprobeerd Opera/edge/chrome/t-mobile app.. niks werkt ik wil enkel mijn viaplay activeren, als ik vandaag niet kan kijken dan hoeft het van mij niet meer, dan stap ik liever over want kost me teveel gedoe dit.. 

Reageer