omwisselen modem

  • 23 January 2024
  • 7 reacties
  • 71 Bekeken

Ik ben bijna 3 weken geleden gebeld voor de verlenging van mijn internet + tv abonnement. Kwam toen niet gelegen i.v.m. mijn werk. Daarna niet meer benaderd, vandaar mijn reactie via deze weg. Ik ben al langere tijd ontevreden over de snelheid en stabiliteit van mijn internetverbinding. Sinds ik steeds meer thuis werk irriteert dat nog meer. Bij mijn overstap van KPN naar T mobile ruim 4 jaar geleden had ik dezelfde problemen. Monteur heeft toen een Wifipunt gratis geplaatst in mijn huiskamer. Mijn zus is recentelijk overgestapt naar Odido. Prima aanbieding met 8 maanden korting en meest recente modem (Zyxel t 56) en bijbehorend wifipunt. Ik lees dat deze bij uitstek geschikt is voor glasvezelaansluitingen. Ik heb zo’n glasvezelaansluiting, maar ouder modem (t 50) en wifipunt. Ik zou deze graag omruilen naar t56 met bijbehorende wifipunt. Speedtest geeft nog geen 100 mbit aan, terwijl ik een abonnement voor 400 mbit heb. Ik maak dus bij lange na geen optimaal gebruik van mijn glasvezelaansluiting. Hoe regel ik dit? Ik ga ervan uit dat ook bestaande klanten een goede service verdienen.

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Raymond Leslie Super goed dat je via deze weg contact met ons opneemt! Ik zet dit graag voor je in werking en stuur je ons nieuwe modem toe. Ik wil uiteraard dat ook jij als trouwe klant weer een top verbinding hebt. Je ontvangt hier zo een bevestiging per e-mail van en zodra het pakket mee is met de bezorger ook een track & trace-code. Ik ga er vanuit dat het hierna helemaal goed moet komen met jouw verbinding! 😁 Ik zie echter dat je geen wifipunt in je abonnement hebt. Wil je deze er nog bijbestellen? Laat het mij weten, dan regel ik deze ook voor jou!

Ik ga er van uit dat ik mijn huidige wifipunt, die ik destijds gratis heb gekregen omdat de verbinding tekort schoot, nu weer gratis kan omwisselen naar een wifipunt behorend bij de t56. Ik lever een modem + wifipunt in en wens beide om te ruilen! Zou voor mij heel onbevredigend zijn om nu wel te gaan betalen voor een wifipunt.

Het wifipunt wat ik thuis heb en wil omwisselen is Zyxel WAP 6807.

 

Reputatie 6
Badge +2

@Raymond Leslie Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat het nieuwe modem vandaag is verstuurd, deze komt binnen 2-4 werkdagen jouw kant op. Destijds heb je het wifipunt gratis gekregen ter compensatie van de verbinding. Ik vermoed echter dat je het wifipunt niet nodig zal hebben i.c.m. het nieuwe modem. Mocht dit toch zo zijn, dan stuur ik het wifipunt direct jouw kant op. Ik kan dan eenmalig de kosten (€30) voor een jaar vergoeden (12 x €2,50). Laat je mij weten of je een wifipunt nodig hebt, zodra je het modem in ontvangst hebt genomen? 

Ik wacht het rustig af. Mocht ik het wifipunt toch nodig hebben, dan meld ik dat. Bedankt voor je reactie.

@Teresa van Odido Ik maak toch graag gebruik van het aanbod om het wifipunt voor een jaar zonder kosten te gebruiken. De up- en downloadsnelheid valt tegen zonder wifipunt. Kan ik op een later tijdstip bekijken of het naar tevredenheid is.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Raymond Leslie, dat regel ik heel graag voor je! Ik zal ervoor zorgen dat je het Wifi-punt gedurende het eerste jaar volledig kosteloos kan uittesten en je ontvangt snel van ons een e-mail ter bevestiging. 

Geef het gerust aan als je nog vragen over het Wifi-punt hebt, ik weet zeker dat ‘ie je goed zal bevallen! 

Reageer