Omzetten abonnement wegens overlijden en oud nummer verwijderen, geen reactie

  • 16 January 2024
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Ik probeer al sinds 30 oktober het abonnement van mijn overleden moeder om te zetten naar mijn vader en haar oude telefoonnummer te verwijderen uit de tweetrapsverificatie zodat mijn vader kan inloggen.

Nu al 4 keer gebeld met overigens heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Maar dan moet ik steeds ergens naartoe mailen, wat ik netjes doe… en krijg vervolgens geen enkele reactie, ook geen automatische bevestiging dat de mail is ontvangen.

Om in te loggen moeten we nog steeds de code invoeren die naar mijn moeders oude nummer wordt verzonden, maar die is allang opgezegd en dus niet mogelijk.

De laatste medewerker die ik heb gesproken heeft ons wél een bevestigingsmail gestuurd met:

Kenmerk: 2370/AES25022

Update over je melding

 

Hallo Nelly, (nog steeds mijn moeders naam, dus omzetten is ook niet gelukt)


Vandaag hebben we contact gehad over je vraag. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 67702638. We houden je op de hoogte van de voortgang.

Dit was op 9 december! Ik heb zelf alweer 2 keer terug gemaild en wederom geen enkele reactie. 

Maar wel mijn vader meerdere malen bellen dat hij zijn abonnement móet verlengen terwijl hij aangeeft dat ik dat voor hem regel… ik zit er zelfs over na te denken om hem over te laten stappen, naar een provider die hem wel ziet en de juiste acties onderneemt :(
 

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hey @WJ Hoeflak, welkom op onze Community.

Allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen! Ik wil in ieder geval deze last van jullie schouders halen en ga mezelf voor jullie inzetten. Mag ik je vragen of je het formulier op onze website al ingevuld hebt? (www.odido.nl/overlijden) Dit verloopt namelijk volledig via Closure. Daarnaast wil ik je vragen om mij alsjeblieft een privébericht te sturen, ik kan je namelijk wel direct helpen met het inloggen op Mijn Odido. Dit soort zaken vergen normaliter wat meer tijd dus snelheid kan ik niet garanderen. Wat ik wel kan garanderen is dat ik mijn uiterste best voor jullie wil en ga doen om dit spoedig op te lossen. Ik zie je berichtje graag tegemoet.  

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @WJ Hoeflak, welkom op onze Community.

Allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen! Ik wil in ieder geval deze last van jullie schouders halen en ga mezelf voor jullie inzetten. Mag ik je vragen of je het formulier op onze website al ingevuld hebt? (www.odido.nl/overlijden) Dit verloopt namelijk volledig via Closure. Daarnaast wil ik je vragen om mij alsjeblieft een privébericht te sturen, ik kan je namelijk wel direct helpen met het inloggen op Mijn Odido. Dit soort zaken vergen normaliter wat meer tijd dus snelheid kan ik niet garanderen. Wat ik wel kan garanderen is dat ik mijn uiterste best voor jullie wil en ga doen om dit spoedig op te lossen. Ik zie je berichtje graag tegemoet.  

Reageer