Onderhoud in augustus

  • 27 July 2023
  • 21 reacties
  • 1758 Bekeken
Onderhoud in augustus
Reputatie 7
Badge +16

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom in de maand augustus (week 31, 33, 34 en 35) onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal vijftien minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Van zondag 27 augustus 2023 23:59 uur tot en met maandag 28 augustus 2023 08:00 uur is het door onderhoud niet mogelijk om in te loggen in My T-Mobile.

 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!


21 reacties

Reputatie 1

hoe veel augustus ik wordt 31\7 aangesloten op glasvezel 😉hopelijk ondervind ik daar dan geen problemen mee  

Kunnen jullie echt niet nauwkeuriger aangeven op welke dagen in welke regio/postcode wordt gewerkt?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sublimerote, ik had je graag willen verblijden met een antwoord hierop, echter heb ik die data zelf niet. Als het goed is ontvang je een e-mail als je hier last van kan hebben! 

Niet iedereen slaapt rond 1 uur of 2 uur. Vandaag was het internet plat voor circa 40 minuten. Zou handig zijn als we de exacte tijdstippen en data hebben.

Goedemiddag, wij hebben sinds vanmorgen geen WiFi meer. Alles opnieuw opgestart, kabels eruit en weer erin gedaan, maar het helpt allemaal niet. Kan iemand mij hiermee helpen?

Reputatie 7
Badge +14

Niet iedereen slaapt rond 1 uur of 2 uur. Vandaag was het internet plat voor circa 40 minuten. Zou handig zijn als we de exacte tijdstippen en data hebben.

Dat is toch onmogelijk.  Als je de exacte datum hebt veranderd er ook niets toch?

Noem mij een provider waar dit kan.?
Vandaag bij jou en morgen bij mij en ik slaap ook niet in de nacht maar dan dikke pech. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Elisabeth4390, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Goed dat je het een en anders al geprobeerd hebt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik heb besloten om een monteur langs te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur. Hopelijk kan de monteur dit snel voor je oplossen!

Wauw Tommie, heel erg bedankt voor je hulp! Ik ga er van uit dat het de monteur wel gaat lukken!

 

Nogmaals bedankt!

Ik heb gelijk een afspraak gemaakt, maar ze kunnen pas de 18de langskomen. Wat betekent dat wij hier twee weken zonder WiFi zitten. Ik ga zelf nog wel kijken of ik er uit kom, ik laat de afspraak wel staan voor de zekerheid. Iig bedankt voor je hulp Tommie

Reputatie 7
Badge +9

@Elisabeth4390 het is inderdaad erg druk door de vakantie periode. Heb je toevallig een T-Mobile, Tele2 of Ben® mobiel abonnement? Dan kan ik je namelijk voorzien van een 4g unlimited vouchercode. Hiermee kan je een netwerk opzetten door middel van hotspot.

Hi Tommie, begrijpelijk, snap ik helemaal. Ik heb inderdaad ook een mobiel abonnement bij T-Mobile. Maar ik heb zelf unlimited data in m’n abonnement zitten, kan ik die anders ook gebruiken? 

Reputatie 7
Badge +14

Met de voucher van Tommie hoef je geen bundelboosters meer te bestellen. Je hebt dan echt unlimited... je telefoon kun je dan als wifi hotspot aanzetten. 

Ik heb ook sinds zaterdag geen internet. Zijn er problemen bekend. Woon in Gouda 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bogobogo, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Als je nog steeds geen internet hebt, kan je dan een eigen topic starten? Dan help ik je natuurlijk zo snel mogelijk! Ook wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel, ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Je klantnummer lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens: Jouw klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

Vanavond al 3 x de setup box opnieuw moeten opstarten ...alle zenders geen beeld of bevroren ...na t opstarten wel weer beeld maar vaak haperingen en gek beeld. Afgelopen week dit ook al paar x gehad ... 

Misschien tijd voor n nwe box?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @A.Esders, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik stuur je heel graag een nieuwe TV Box op, ik zie dat je in bezit bent van de Entone Amulet 515. Als ik je een nieuwe TV Box opstuur ontvang je de Amino Aria. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Helaas nu al de 2de dag deze week dat ik de heledag zonder wifi zit i.p.v 15min en al meerdere resets gedaan. zaterdag- Zondag ook al maar toen werkte alles wel weer na 3 resets, nu lijkt ook dit niet meer te werken.

Reputatie 1

Zou fijn zijn als er word mede gedeeld wat voor onderhoud er word gedaan. Het lijkt er ook niet op dat het tussen 0:00 en 6:00 word gedaan maar tussen 18:00 en 0:00.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @GameFoxy, welkom op onze Community!

Heb je nog steeds geen internet? Zo niet, mag ik je dan vragen om een eigen topic te starten? Dan help ik je daar zo snel mogelijk mee!

 

@mroks, welkom op onze Community!

Het lijkt erop dat jij ook last hebt van een aantal bekende issue's in jouw regio. We zijn nog druk bezig om dit te onderzoeken, we hebben inmiddels een verzameltopic hierover. Hier worden alle updates bekend gemaakt als deze er zijn! 

 

 

Zijn ze met iets bezig in de regio Roosendaal? Ik krijg sinds een week steeds savonds rond een uur of 10 opeens bagger traag internet en haperende TV. Resetten helpt niet.

Reputatie 7
Badge +4

Zijn ze met iets bezig in de regio Roosendaal? Ik krijg sinds een week steeds savonds rond een uur of 10 opeens bagger traag internet en haperende TV. Resetten helpt niet.

Er spelen in Roosendaal inderdaad wat issues. Zie ook dit topic: 

 

Reageer