Beantwoord

Online problemen zowel vast en mobiel (T-Mobile werkt wel goed)

  • 31 July 2022
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo, wij hebben tv, internet en mobiele abonnementen via T-Mobile glasvezel en 5G. Ik heb problemen online problemen gehad omdat ze mij zien als een bedrijf maar ik heb geen bedrijf gekomen door 2 kleine foutjes.

Ik ben helaas arbeidsongeschikt verklaard door het UWV en heb een IVA uitkering (had liever gewerkt) omdat ik 24/7 pijn heb door meer dan 10 lage rug hernia's en de nodige (herstel) operaties.

Ik heb in google maps ons huisadres in gesteld en omdat hij arbeidsongeschikt niet kent en na meer dan 10x ons huisadres als werkadres ingevuld. Nu ben ik binnen 1 minuut op mijn werk en ik heb geen vertraging onderweg. Sinds dat ziet Google mij als bedrijf. Wat ik ook invul of een nieuw emailadres aanmaak of dergelijke. Ik verkoop wel eens wat via Marktplaats of via FB groepen. Ik heb nu een VPN aangeschaft voor veiligheid maar ze zien mij of ik iets te verbergen heb. Elke dag weer opnieuw. Zakelijke reclame steeds moe wordt ik ervan. Tevens heb ik ook antivirus programma meedraaien want dat moest van Google. Mijn vriendin met haar Samsung Galaxy S21+ heeft geen bescherming geen antivirus of VPN niks. En zij heeft nergens last van terwijl ik bij wijze van een scheet laat alweer denk oje. Sinds kort krijg ik ook voor haar dingen want android denkt nu dat dat mijn telefoon is terwijl ik een Sony Xperia 1 II heb. Wat moet ik doen om weer als consument gezien te worden. Ik heb mij FB account moeten sluiten en opnieuw een nieuw account moeten nemen en alle het oude weg. Allee herinneringen weg. Oja ik vergeet ook de tweede stap ik heb een papier berg wat ik heb liggen aan backup codes en ook voor What'sApp bijna om de week mij moet aanmelden. Ik wordt er moe van. Hoe kan ik mijn leven opnieuw installeren of updaten.

Google problemen (ook door het verleden vroeger 'gratis' software en muziek(

FB zakelijk. Heb al schendingen door het maken van een pagina. Wat zakelijk moest zijn terwijl ik geen werk heb.

What'sApp (Elke 5 dagen opnieuw aanmelden met code.

Sony (ziet mij als fout)

Adobe wil gelijk een betaald abonnement afsluiten terwijl de pdf reader gratis is.

Ik vind het leuk om veel online te lezen. Ik moet zoeken want eerst zakelijke nieuws.nieuws.

AliExpress ook soms een tweede stap via mijn email.

IK wordt zowat half gek van alle WW tweede stappen, beveiliging, beleid, regels geschonden. 

mijn vriendin heeft nergens last van. We hebben op fe wifi dezelfde IP adres.

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 July 2022, 21:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5

Hoi @Bas in Rossum real,

Ik moet bekennen dat het wat lastig te pinpointen is wat het probleem is. Ik lijk te lezen dat je zakelijke advertenties ontvangt via browsers of je social media. Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe die ads op een scherm verschijnen. Wat ik wel kan zeggen is dat als je als particulier een abonnement bij ons hebt afgesloten, je ook gewoon een particuliere klant bent. Je kunt je via jouw My T-Mobile afmelden voor reclamemails e.d. Je zou eventueel het mailadres (waarmee je de reclame ontvangt) kunnen blokkeren. Maar het laten verdwijnen van de ads is iets waar we vermoedelijk geen invloed op hebben. Nogmaals, je bent een particuliere klant als je het abonnement als consument/particulier hebt afgesloten. Mocht je je facturen ontvangen met daarop een ex-btw bedrag dan zou het anders kunnen zijn. Maar dat lijkt me uiterst onwaarschijnlijk. Mocht dat toch het geval zijn, laat het dan vooral even weten. 

 

Als je naar deze pagina gaat bij Google en onder Advertentie-instellingen, Advertentiepersonalisatie uitzet, dan worden geen gepersonaliseerde advertenties meer getoond. Ook kan je hier meteen een de “Persoonlijke resultaten in Zoeken” uitschakelen.

Bij Google Maps zou je misschien onder de drie streepjes → Mijn Plaatsen → Gelabeld je Thuis en Werk adressen kunnen wijzigen of verwijderen.

Onder Mijn bijdragen kan je misschien ook e.e.a. verwijderen (zoals je werk(adres) etc)..

Betreft die andere websites (Sony, Adobe)… het kan zijn dat ze één of meerdere diensten van Google gebruiken en je aan de hand van de gegevens die ze krijgen allerlei voorstellen doen. Misschien als het probleem bij Google opgelost is, dat je er bij andere websites ook geen last meer van hebt.

Mocht je er echt niet uit komen en het probleem houden na bovenstaande veranderingen, misschien zou je dan eens contact op kunnen nemen met het Google-supportteam, je treft de contactgegevens aan op deze pagina.

 

Facebook: Soms kan het zijn dat aan de hand van je handelen op Facebook de algoritmes (of medewerkers) je account omzetten in een zakelijk account. Bijvoorbeeld als je een pagina beheerder bent waarop je ontzettend veel spullen verkoopt. In dat geval ziet Facebook je als handelaar.

Opgelost tot zo ver. Bedankt.