Beantwoord

Onterecht een factuur gekregen.

  • 26 March 2024
  • 6 reacties
  • 52 Bekeken

In november abonnement gestopt. 4 maanden later een rekening ontvangen voor het niet terugsturen van het modem. Deze is op 7 december teruggestuurd, was zichtbaar in het systeem van Odido. Dit alleen op willen lossen door een groot bedrag van mijn rekening af te schrijven en dit pas over een maand terug te storten. Dreigen met deurwaarders als je niet betaald, Walgelijk! Diefstal als je het mij vraagt. Klacht ingediend, ruim 24 uur later geen reactie. Odido was wel in staat om een betalingsherinnering sturen. (bericht van trustpilot).

Verzoek gekregen om via de socials contact op te nemen kan blijkbaar alleen via FB of X die heb ik beide niet. Dus nu via insta hierheen verwezen.

Wie gaat dit oplossen??

icon

Beste antwoord door Cristien 26 March 2024, 16:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @T van Aalst 

Heb je bewijs dat alles is teruggestuurd dan geen zorgen, de moderators gaan je verder helpen.

Wel even geduld hebben maar komt vast wel goed.De herinnering lijkt mij automatisch verzonden en van diefstal is uiteraard geen spraken.

Vul je klantnummer in je community account in zodat de moderator even kan kijken wat er mis ging.

Je mag het bewijs (screen) ook hier inplakken (maar maak dan wel al de privé gegevens zwart.

Groetjes! 

 

Beste Chris

Dank voor je bericht.

Een medewerker van de klantenservice kon op 12 maart in het systeem zien dat ik op 7 december 2023 het Modem heb teruggestuurd. Gezien het bedrag wat vorige week alsnog werd afgeschreven voelde dit toch als diefstal. Maar geen nood ik heb het terug geboekt. Ik zet het oude klantnummer in het profiel.

Reputatie 7
Badge +14

@T van Aalst  De moderators helpen je verder. 

Dank voor het nummer invullen. 
Fijne avond! 👍🏻 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @T van Aalst, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Hier wil ik je graag bij helpen. Ik zie alleen wel staan dat het pakketje op 13 december retour geleverd is aan jou (de verzender in dit geval). Wellicht is hierin iets misgegaan.

 

Ik zal het boetebedrag alsnog vergoeden zodat de openstaande rekening genivelleerd wordt, maar probeer een volgende keer de track&trace nauwgezet in de gaten te houden. Ik kan inderdaad zien dat je het retourpakket afgeleverd hebt, maar dit is daarna dus weer retour gekomen. 

Dat is raar, ik heb het pakket niet terug gekregen.

Op 12 maart heb ik een medewerker van de klantenservice gesproken en zij heeft mij niet verteld dat het pakket volgens het systeem retour is gestuurd aan mij.

We zullen er wel nooit meer achter komen wat er precies gebeurd is.

Ik kan het in de DHL app ook niet meer nakijken deze gaat alleen nog terug tot begin januari.

Maar wel fijn dat het nu opgelost is.

Neem aan dat ik alle betalingsherinneringen kan negeren?

 

Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +9

Dat klopt @T van Aalst!  

Reageer