Onterecht innen van boete

  • 22 February 2023
  • 3 reacties
  • 240 Bekeken

Beste Klantenservice,

Het pakket met de benodigde spullen is reeds aan jullie geretourneerd en door jullie ontvangen op 22 november 2022 om 3.00 uur op Antwoordnummer 15021 in Schiphol-Rijk bij T-Mobile thuis retourneren. Bijgaande de foto's van de verpakking met de benodigde spullen. De track en trace code kunnen jullie ook invullen om te traceren. En stop met het sturen van die mailtjes dat jullie nog niets van mij hebben ontvangen! En stop met het dreigen van die boete van 165,- euro, en controleer eerst de eigen administratie aub.

 

Moderator edit - 2 foto’s verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Ger Seyben, normaliter wordt dit met een volgend factuur verrekend. In dit geval wordt het overgemaakt naar het, bij ons bekende, rekeningnummer. Dit kan een aantal werkdagen duren. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ger Seyben, ik ben meteen voor je gaan kijken! Ik zie inderdaad dat alles is geretourneerd. Ik kan ook niet achterhalen waarom de boete is afgeschreven of überhaupt de e-mail is verzonden. Ik heb de vergoeding van de boete gelijk in orde gemaakt. Dit zie je terug op een volgend factuur. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

Beste Tommie,

Dank voor je actie. Ik vraag me alleen af wanneer ik het geld krijg terug gestort aangezien we geen tmobile thuis abonnement meer hebben? Hoor graag zsm van je.

M.vr.gr.
Ger Seyben

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ger Seyben, normaliter wordt dit met een volgend factuur verrekend. In dit geval wordt het overgemaakt naar het, bij ons bekende, rekeningnummer. Dit kan een aantal werkdagen duren. 

Reageer