Beantwoord

onterechte afkoopkosten voor TV

  • 23 June 2023
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

 Bij mij precies hetzelfde verhaal als dit: 

Bij de voorwaarden bij het nemen van T-Mobile TV staat: “Ik kan de dienst op ieder moment uitzetten met een opzegtermijn van 30 dagen”. De tekst is dus na 7 maanden nog steeds niet aangepast.

Ik heb TV na 2 maanden via de klantenservice opgezegt (waarbij niets is gezegd over een afkoopbedrag), en nu krijg ik op mijn factuur van juni een post “afkoop 9,90 maanden contract TV” voor 61,85 te zien, ik zou dit geld graag zsm terug ontvangen, zodat ik niet naar een andere provider hoef over te stappen.

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 23 June 2023, 12:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Shelf0578, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en dit is inderdaad niet goed gegaan. Omdat je buiten je jaarcontract zit, klopt die regel, bij de voorwaarde, wel en is de afkoopsom inderdaad onterecht. Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt, het zal een paar dagen duren voordat het bevestigd wordt in ons systeem. Daarna kan het nog een paar werkdagen duren voordat je het bedrag (€61,85) terug ziet op je rekening. In dit topic lees je meer over de veranderingen van 2022: 

 

 

@Tommie van Odido 

Ik heb het zelfde probleem bij mijn laatste factuur, hier staan 2,47 maand afkoop som op.

Kan jij dit voor me herstellen?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @nielsvw90, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad de onterechte afkoopsom staan. Ik heb de vergoeding hiervoor direct voor je in gang gezet. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! Ik wens je nog een hele fijne middag. 

Reageer