Wanneer ik inlog op ‘thuis’, dan zie ik maar 1 abonnement. Het eerste.
Hoe kom ik bij de andere 2?
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelWanneer ik inlog op ‘thuis’, dan zie ik maar 1 abonnement. Het eerste.
Hoe kom ik bij de andere 2?
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelOké maar heb je dan ook 3 x inloggegevens? Elk adres heeft zijn eigen account nodig namelijk.
Goedemorgen
Groetjes
Heb met
Goedemiddag
Opgelost! Met dank aan
Hallo
Bedoel je Mobile dan heb je een andere inlog nodig!
Ik heb op 3 huisadressen elk een T-Mobile thuis internet abonnement.
Hallo
Bij elke thuis abonnement hoort een eigen T-Mobile thuis account dus die zul je dan nog even moeten aanmaken voor de abonnementen waarvoor je nog geen account hebt.
Oké maar heb je dan ook 3 x inloggegevens? Elk adres heeft zijn eigen account nodig namelijk.
In de “Welkom bij T-Mobile” email staat:
In deze video zie je wat je allemaal kunt in My T-Mobile Thuis. Of maak hier meteen je account aan. Je hoeft alleen een wachtwoord te kiezen, je gebruikersnaam is je e-mailadres: .
Geen emailadres dus.
Heb je al een wachtwoord aangemaakt? Dan kun je direct inloggen via My T-Mobile Thuis door op onderstaande button te klikken. Vul het contact e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com e-mailadres) in. Samen met je zelf gekozen wachtwoord.
Dit is nu dus een klus voor klantenservice. Zal ze morgen bellen om de 3 accounts “los” te maken van mijn “emailadres@gmail.com”
Goedemorgen
Groetjes
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.