OPGELOST: Odido TV app nog steeds drama (Samsung TV QE75QN95BAT)

  • 6 March 2024
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Beste,

 

Inmiddels is er een nieuwe update. Ik heb app versie 1.0.20 geinstalleerd. Vervolgens moest ik opnieuw het TV klantnummer en de TV pincode invoeren. Ik kon de pin alleen invoeren als ik dit deed voordat ik het TV klantnummer ingevoerd had of het TV Klantnummer niet volledig ingevoerd had. Dit is dus nog een bug.

 

Nadat ik de gegevens opnieuw ingevoerd had start de app nu snel op en gaat het veranderen van kanaal ook soepel.

 

Alles lijkt dus nu weer okay te zijn.

 

Mvg.

Cheyenne van Odido 1 maand geleden

Hi @If-it-aint-broken-dont-fix-it, dank voor deze update! Ik ben blij dat je weer zorgeloos tv kunt kijken. We zijn achter de schermen heel druk bezig! Wat betreft het inloggen met het klantnummer en de pincode, dit wil ik toch graag uitzetten. Kun je mij vertellen wel merk en model televisie jij hebt? Dan zijn mijn collega's daarvan op de hoogte en kan er naar een oplossing worden gekeken!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @If-it-aint-broken-dont-fix-it, dank voor deze update! Ik ben blij dat je weer zorgeloos tv kunt kijken. We zijn achter de schermen heel druk bezig! Wat betreft het inloggen met het klantnummer en de pincode, dit wil ik toch graag uitzetten. Kun je mij vertellen wel merk en model televisie jij hebt? Dan zijn mijn collega's daarvan op de hoogte en kan er naar een oplossing worden gekeken!

Reageer