opzeggen

  • 23 January 2024
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Het gezin van mijn man heeft 5 jaar in Nederland gewoond en nu is hun verblijfsvergunning verlopen en zijn ze naar het buitenland vertrokken,

Ze hebben internet-Tv (klantnummer:XXXX)en

sim abonnement: XXXX (Klantnummer:XXXX)

Hoe kan ik ze opzeggen?!

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Demi van Odido 3 maanden geleden

Hi @Mina sabery, alleen de contractant op het abonnement kan de abonnementen opzeggen. Dit kan via deze weg of door te bellen naar 0800 0092. Mocht je niet zelf de contractant zijn, dan wil ik vragen of de contractant contact met ons of de klantenservice wil opnemen. Dan kunnen we dit in orde maken. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Mina sabery, alleen de contractant op het abonnement kan de abonnementen opzeggen. Dit kan via deze weg of door te bellen naar 0800 0092. Mocht je niet zelf de contractant zijn, dan wil ik vragen of de contractant contact met ons of de klantenservice wil opnemen. Dan kunnen we dit in orde maken. 

Beste Demi,

bedankt voor je reactie,

Ze zijn niet meer in Nederland en bevinden zich buiten de EU, kan dat via de mail?
 

M.vr.gr,Mina Sabery 

Reputatie 7
Badge +16

@Mina sabery Een opzegging kan niet meer per e-mail worden ingediend. Dit gebeurt via dit platform of 1 van de 4 andere opties (social media, telefoon, chat of fysiek in een winkel). Ik kan me gezien hun situatie goed voorstellen dat het niet fijn is om op deze manier uit dit land te vertrekken en heb erg met hen te doen als ze hier liever wilden verblijven, maar we kunnen op deze wijze geen opzegging tot stand brengen. Wellicht een brutale en botte vraag, maar waarom is er niet over nagedacht om tijdig alle abonnementen stop te zetten of was dit fysiek niet mogelijk en moest de familie halsoverkop vertrekken naar het buitenland? 

Graag wil ik me hierover ontfermen en deze zaak tot een waardig einde brengen; is er iemand die vanuit jouw mans gezin in de mogelijkheid is om alsnog telefonisch contact te zoeken? Zo niet, dan moeten we toch een alternatief bedenken. Is er een bewijs van migratie te overleggen? Kun je ons een document bieden in dit topic (uiteraard met persoonlijke info verborgen/zwartgemaakt)? Dan kan ik kijken of we bij hoge mate van uitzondering de regels kunnen verbuigen.

 

Beste Jason,

Ja, helaas, vanwege de beperkte tijd en hun hoge leeftijd en de vele taken die ze moesten vervullen, hadden ze geen tijd om de abonnementen op te zeggen, ik heb de besluitbrief van Ind om hun verblijfsvergunning ingetrokken en ook de foto van hun identiteitskaart die is verlopen en kan ik naar u sturen!

Reputatie 6
Badge +2

@Mina sabery Dank je wel dat je dit met ons hebt willen delen en heel begrijpelijk waarom dit niet is gelukt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, maar ik snap goed dat je die documenten hier niet plaatst. Wil je via onze social media ‘Odido Nederland’, Facebook (privébericht) of Twitter (DM), de documenten doorsturen? Mijn collega’s of ik zullen je daar verder helpen! 

Reageer