Beantwoord

Opzeggen onmogelijk?

  • 12 October 2023
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vanwege emigratie naar de andere kant van de wereld heb ik mijn internet abonnement opgezegd.

Dit was op 25 september. Sindsdien heb ik nooit ook maar enige e-mail bevestiging ontvangen.

 

Ik heb telefonisch opgezegd en ik heb sindsdien meermaals Odido aan de lijn gehad waarin mij meermaals is uitgelegd dat ik mijn toestel en al kan inleveren bij een DHL punt.

 

Echter ik woon al in het buitenland en heb een familielid op pad moeten sturen met mijn toestel, en wat denk je? Die wordt doodleuk weggestuurd omdat ze geen QR code mee had gekregen, terwijl mij meermaals is bevestigd dat ik met slechts een antwoordnummer het kan inleveren.

 

Ik heb hier, vanzelfsprekend boos, gebeld met Odido en die zouden zo snel mogelijk met een oplossing komen…. alleen dat is nu ook alweer 3 dagen geleden. Nog altijd niks ontvangen.

 

Wanneer mag ik van Odido verwachten dat ze eens werk hiervan maken? Dit is ronduit belachelijk aan het worden.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 12 October 2023, 15:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Benha, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Ik heb namelijk je abonnement erbij gepakt en het opzeggen is vast blijven hangen omdat er geen telefoonnummer bekend was bij ons. Ik heb dit aangepast en de opzegging handmatig door laten lopen. Als het goed is ontvang je binnenkort een e-mail met daarin een link om de QR code op te halen. Lukt het niet via de e-mail? Geen zorgen, je kunt in Mijn Odido de QR code terugvinden. Hopelijk lukt het nu om alles te retourneren!

Hey @Benha, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Ik heb namelijk je abonnement erbij gepakt en het opzeggen is vast blijven hangen omdat er geen telefoonnummer bekend was bij ons. Ik heb dit aangepast en de opzegging handmatig door laten lopen. Als het goed is ontvang je binnenkort een e-mail met daarin een link om de QR code op te halen. Lukt het niet via de e-mail? Geen zorgen, je kunt in Mijn Odido de QR code terugvinden. Hopelijk lukt het nu om alles te retourneren!

Bedankt voor de hulp.

 

Ik hoop dat het helpt, want ik heb tevens mijn telefoonnummer meerdere keren doorgegeven bij de eerdere telefoontjes (afgelopen maandag nog tijdens mijn emigratie). Terwijl ik gewoon nog een sim abonnement bij Odido heb.

Waar zeg ik mijn abonnement op? Is niet  te vinden die site

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Roosveld, jammer om te horen dat je wil opzeggen! Het liefst zie ik je zorgeloos genieten, is er nog iets wat ik voor je kan betekenen? Hoe dan ook wil ik niet jouw wensen in de weg zitten. Graag raad ik je aan om je klantnummer van 3 letters en 5 cijfers in je profiel te zetten. Dit kan via de volgende pagina: bewerk profiel. Als je vervolgens aangeeft per welke datum je wil opzeggen en optioneel met welke reden, dan kan ik of een andere moderator het voor je in gang zetten.

Dit komt helemaal goed!

Reageer