Beantwoord

Oud account verwijderen

  • 2 February 2024
  • 15 reacties
  • 151 Bekeken

Ik had vroeger een mobiel T-mobile account, deze moet verwijderd worden zodat ik mijn huidige account aan mijn eigen mailadres kan koppelen. Ik kan nu niet mijn huidige abbonement omzetten van mijn t-mobilethuis mailadres naar mijn persoonlijke mailadres, en als ik jullie bel konden jullie mij niet verder helpen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 5 February 2024, 12:33

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Geert-Jan, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad een Mijn Odido-account met je @t-mobilethuis e-mailadres. Ik heb dit account zojuist voor je verwijderd. Geef het systeem een half uur de tijd en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken met je persoonlijke e-mailadres. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Marciano,

 

Dat was precies het account dat nog actief is en overgezet moest worden naar m'n eigen mailadres, maar goed. Wil je mijn oude account op mail XXX@gmail.com ook verwijderen? Dat is een inactief account waar ik niks aan kan veranderen op een of andere manier. Dan kan ik een nieuw account aanmaken en t juiste abonnement koppelen. Alvast bedankt! 

 

Groetjes ,

Geert Jan

Reputatie 7
Badge +9

Hi Geert Jan, ah duidelijk. Op je e-mailadres kwam ik alleen op dat account (en e-mailadres) uit! Het Mijn Odido-account met dit Gmail-adres staat inderdaad gekoppeld aan een inactief abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd! Laat je het weten of het is gelukt? 😄

Beste Marciano,

 

Het is gelukt om een nieuw account aan te maken maar bij het koppelen van mijn Vast Internet abonnement krijg ik een foutmelding, zelfs nadat ik de code via m'n mail heb gekregen. Wat doe ik verkeerd? 🙈

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Geert Jan, top dat het is gelukt met een nieuw account! Jij hebt niks verkeerd gedaan. Ik zie dat je voorletters in het systeem als X.X.X.X.X. stonden. Foutje in het systeem. Ik heb de voorletter gewijzigd naar G. Als je het nu opnieuw probeert zou het moeten lukken! Laat je het me weten?

Ps. Je hebt net een code ontvangen, deze mag je negeren. Dit komt omdat ik in je account zat! 😄

Beste Marciano,

 

Bedankt maar ik krijg nog steeds de foutmelding. Mijn initialen zijn G.J.. Ik kan dat zelf niet aanpassen op een of andere manier. Kan je dst aanpassen? Misschien doet ie t dan?

 

Groetjes!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Geert Jan, ik heb je initialen aangepast naar G.J. Ik hoop dat het nu wel werkt! Zo niet, dan ligt er ergens dieper een probleem. In dat geval zal ik mijn technische collega's inschakelen. Ik hoor het graag van je! 

Hoi,

Lukt nog steeds niet... Ik krijg steeds een foutmelding als ik m'n bevestigingscode heb ingevoerd. Wat een gedoe zeg.

Ik heb inmiddels vanmorgen opnieuw telefonisch contact gehad met jullie, er is weer iets aangepast in mijn account maar het probleem blijft zich voordoen.  

Ik ben er nu al 2 weken mee bezig, wie kan me helpen?

[Screenshot verwijderd. Je adres was hierop te zien. Nooit openbaar delen!]

Reputatie 6
Badge +2

@geertjan96 Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Het valt mij op dat je nog gebruik maakt van een e-mail adres met onze oude naam. Ik vermoed dat dit de reden is dat het inloggen niet lukt.

Ik adviseer je om een nieuw e-mail adres aan te maken om in te loggen op Mijn Odido. Laat je het mij weten wanneer je dit hebt gedaan? Ik zal dit dan gelijk voor je aanpassen in het systeem. 

 

Beste Teresa,

 

Dat klopt, maar ik kan niet bij mijn abonnement om dit aan te passen, dat is het hele probleem. Ik heb één account op mijn privé mailadres, de andere accounts heeft jouw collega Marciano als het goed is verwijderd. Ik kan zelf nergens iets wijzigen of aanpassen, dus dat zouden jullie dan moeten doen.

 

Groetjes,

Geert Jan

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het e-mailadres voor je aangepast @geertjan96! Lukt het nu om je abonnement te koppelen? Zo niet, kun je mij vertellen wanneer je precies de foutmelding krijgt? 

Ik krijg nog steeds de foutmelding, nadat ik de bevestigingscode heb ingevoerd. Ik voer mijn adres en geboortedatum in, daarna krijg ik netjes een code op mijn emailadres (nu op mijn privé adres, fijn, dat werkt nu in ieder geval!). En dan is er "iets mis gegaan en moet ik het later nog eens proberen."

Kunnen jullie me nog verder helpen? Het is nog steeds niet opgelost en ben er echt helemaal klaar mee intussen...

Reputatie 5
Badge +4

Hi @geertjan96, hier gaat iets op de achtergrond niet helemaal goed. Ik heb dit daarom direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst die dit verder voor je kunnen onderzoeken en ervoor kunnen zorgen dat jij jouw account kan gaan koppelen! Zodra zij het onderzoek voor je hebben afgerond, zullen ze contact met je opnemen. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit jouw Mijn Odido account willen halen of bepaalde wijzigingen willen doen, dan kan je hiermee altijd bij ons terecht totdat het probleem opgelost is. 

Reageer