Oude emailadres losskoppelen

  • 3 December 2023
  • 7 reacties
  • 40 Bekeken

Wie kan mij helpen mijn oude emailadres werkt niet meer dus kan ook niet resetten en abonnement toevoegen.

Zelf de dame aan de service desk kan het ook niet.

Wat nu

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Theeke01, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, echter zijn er twee e-mailadressen bij ons bekend en dat is het ziggo e-mailadres en het t-mobilethuis e-mailadres. Heb je toevallig een ander e-mailadres wat ik kan gebruiken om aan je abonnement te koppelen? Dan kun je met dat e-mailadres een account aanmaken en je abonnement koppelen. Kan je mij een privébericht sturen met een ander e-mailadres en dan een reactie in het topic plaatsen? Dan zal ik het voor je aanpassen, alvast bedankt.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Theeke01, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, echter zijn er twee e-mailadressen bij ons bekend en dat is het ziggo e-mailadres en het t-mobilethuis e-mailadres. Heb je toevallig een ander e-mailadres wat ik kan gebruiken om aan je abonnement te koppelen? Dan kun je met dat e-mailadres een account aanmaken en je abonnement koppelen. Kan je mij een privébericht sturen met een ander e-mailadres en dan een reactie in het topic plaatsen? Dan zal ik het voor je aanpassen, alvast bedankt.

Je hebt een prive bericht Tommie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Theeke01, jouw bericht was in de Spam terecht gekomen, sorry voor mijn late reactie. Ik zag je privébericht en heb het e-mailadres voor je aangepast! Kan je kijken of het koppelen nu werkt? 

Hoi Tommie

Mijn email adres werkt en kan jij ook zien of mijn Tv Abonnement en mobiel gekoppeld zijn

Groetjes Theeke

 

Reputatie 7
Badge +9

Als je bent ingelogd dien je op: “Ik heb nog een abonnement” te klikken om je abonnementen toe te voegen @Theeke01! Dit moet goed gaan. Op dit moment is alleen je mobiel gekoppeld. 

Hallo Tommie

 

Alles is gelukt kan

weer fatsoenlijk inloggen dank je voor je hulp 

Reputatie 7
Badge +5

Wat mooi om te lezen @Theeke01, bedankt voor de update!

Reageer