Overbruggingsperiode

  • 14 January 2024
  • 10 reacties
  • 95 Bekeken

Nu ben ik net verhuisd, maar mijn internetabonnement loopt nog door tot 7 februari. Nu gaat een familielid in het huis wonen waar ik eerst woonde, dus zij kan eerst nog gebruik maken van mijn abonnement, maar er kan pas na de 7e haar eigen internetabonnement aangesloten worden (de lijn moet een paar dagen vrij zijn). Hoe kan mijn familielid gebruik maken van het internet tijdens die overbrugging van 7 februari tot haar eigen internet is aangesloten?

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Allereerst welkom op onze Community en gefeliciteerd met je verhuizing! 😀 @kimveldman 

Wist je dat jouw familielid het contract ook kan overnemen? Het abonnement wordt dan overgezet op haar naam. Er hoeft dan niet gewacht te worden tot het abonnement wordt afgesloten. Mochten jullie hier interesse in hebben dan hebben wij de volgende gegevens nodig: 

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Je kunt dit het beste via een privébericht op Facebook of een DM op Twitter/X naar ons sturen, wij maken dit dan in orde. 

 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst welkom op onze Community en gefeliciteerd met je verhuizing! 😀 @kimveldman 

Wist je dat jouw familielid het contract ook kan overnemen? Het abonnement wordt dan overgezet op haar naam. Er hoeft dan niet gewacht te worden tot het abonnement wordt afgesloten. Mochten jullie hier interesse in hebben dan hebben wij de volgende gegevens nodig: 

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Je kunt dit het beste via een privébericht op Facebook of een DM op Twitter/X naar ons sturen, wij maken dit dan in orde. 

 

Hallo, 

Zij heeft de spullen voor haar abonnement al in huis (router etc). En over anderhalve week gaat zij al verhuizen. Is het dan nog mogelijk om het abonnement over te zetten?

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad wel vroeg dag @kimveldman. Als het abonnement uit zichzelf stopt op zeven februari dan kun je het ook zo laten staan. Ben je zelf al aangesloten op je nieuwe adres? 

Zelf hebben wij een andere provider. Maar als zij tot 7 februari gebruik maakt van het oude abonnement en een aantal dagen later word haar nieuwe abonnement aangesloten, kan zij dan een vouchercode krijgen om toch die dagen door te komen? Dit omdat zij thuis werkt en het internet wel nodig heeft.

Reputatie 7
Badge +9

Je huidige contract zal op 07-02 worden beëindigd, tot die tijd kan je gebruik maken van het Internet @kimveldman. Als je tegen die tijd opnieuw aan de bel trekt dan zal ik, mits ze een mobiel abonnement heeft van Odido of Ben®, een vouchercode opsturen! 

Er is wel een losse simkaart nog van t-mobile, dit ook oke?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @kimveldman ,

Ja, een T-mobile sim heet tegenwoordig gewoon een Odido sim. Alle T-mobile abonnementen zijn ook gewoon van een nieuwe Odido naam voorzien, maar functioneel / prijs veranderd er alleen wat als je gaat verlengen naar de nieuwe type Odido abonnementen.

Het is gewoon een prepaid kaartje van t-mobile, maar neem aan dat dit geen verschil maakt?

Hallo @Tommie van Odido, het is nu 1 februari. De simkaart van t-mobile hebben we tevoorschijn getoverd en graag zou ik voor mijn zusje alvast de vouchercode willen ontvangen. Dit kan op het e-mailadres wat gelinkt is aan mijn account. 

Reputatie 7
Badge +14

@kimveldman Je zusje heeft toch nu nog internet tot 07-02-2024? Of vergis ik mij?
Ze krijgt op tijd mits nodig die voucher per DM. 
Help tegen die tijd nog even te herinneren.
succes 

Reageer