Beantwoord

Probleem met Cadeau Nest Camera

  • 12 December 2022
  • 8 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo, Ik besteld Thuis internet  met speciaal ofeerte . Ik heb mijnrouter krijgen maar camer niet. Miscien iemnd kan weten om welke dag mag ik kan camera krijgen ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 December 2022, 19:40

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Grzegorz 

Neem even de voorwaarden van deze actie door, de antwoorden op al je vragen vind je daar 👍

Hallo, Ik besteld Thuis internet  met speciaal ofeerte . Ik heb mijnrouter krijgen maar camer niet. Miscien iemnd kan weten om welke dag mag ik kan camera krijgen ?

Hallo 

Hallo @Grzegorz 

Neem even de voorwaarden van deze actie door, de antwoorden op al je vragen vind je daar 👍

Hallo, ik kan niet begrijp het , ik heb geen nog camera , iemand nie bezorgedn nar mijn, Ik ben niet blij

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Grzegorz ,

Wat Waqqas bedoelt ,
Klik op deze link: Voorwaarden Camera Nest
Hier staat precies wat je moet of moest doen om de camera te krijgen.

Reputatie 7
Badge +14

De camera actie heeft een doorlooptijd van 8 weken. 

  1. Heb je jezelf uiterlijk gisteren aangemeld op deze pagina ?
  2. Na de aanvraag ontvang je per post, binnen 8 weken, jouw Google Cam mits je aan de voorwaarden voldoet en het product nog op voorraad is.

ooh neee is te laat, jammer ik ben niet blij . :(((  

gisteren Heb ik  gebeld naar T-Mobile infoline  en niemnad kan naar mijn helpen , ik moet stuur naar T mobile klachten

Reputatie 7
Badge +14

Als je niet volgens de voorwaarden aan zo'n actie meedoet houdt het op. Het heeft geen zin een klacht in te dienen.  Jij hebt helaas zelf niet de juiste acties genomen. 

Als je niet volgens de voorwaarden aan zo'n actie meedoet houdt het op. Het heeft geen zin een klacht in te dienen.  Jij hebt helaas zelf niet de juiste acties genomen. 

Eric jij niet begrijp het. Ik heb gebeld and de man van infoline heeft gezegd naar mijn dat hij heeft geen idee. Dit is slech van Tmobbile. Ik wil end contract per direct !!! Ik voel niet goed als iemdn is sneaky

Reageer