Probleem van mijn odido aanmaken

  • 30 December 2023
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Beste,

Onlangs ben ik klant van Odido glasvezel geworden, heb ik mijn Odido geprobeerd aan te maken. Echte lukte het niet bij activatie code invoeren. Ik heb telkens geprobeed maar niet gelukt, ook met meerdere keer opnieuw aanvragen en invoeren.

 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

@TNQ Mijn excuses voor mijn late reactie. Ik wens jou ook het beste voor 2024! 

Ik ben direct voor je in het systeem gedoken en ik heb de zaak doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen, zodat jij toegang krijgt tot jouw Mijn Odido omgeving. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Beste,

Onlangs ben ik klant van Odido glasvezel geworden, heb ik mijn Odido geprobeerd aan te maken. Echte lukte het niet bij activatie code invoeren. Ik heb telkens geprobeed maar niet gelukt, ook met meerdere keer opnieuw aanvragen en invoeren.

 

Hallo @TNQ, allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Wat leuk om te lezen dat je onlangs Glasvezel bij ons hebt afgesloten, daar zijn we erg blij mee en ik heet je van harte welkom bij onze familie! We zoeken graag voor je uit hoe we dit het beste kunnen oplossen. Zelf ben ik van de mobiele sectie en op dat gebied help ik je met alle liefde verder! Aangezien dit om je Internet + TV account gaat, zal ik je doorzetten naar één van mijn collega's die experts zijn op dit gebied! 

@Jason van Odido @Teresa van Odido @Tommie van Odido @Nora van Odido Zouden jullie hierin kunnen ondersteunen? Alvast bedankt! 😁

Groetjes, 

Pharwin

Reputatie 6
Badge +2

@TNQ Mijn excuses voor mijn late reactie. Ik wens jou ook het beste voor 2024! 

Ik ben direct voor je in het systeem gedoken en ik heb de zaak doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen, zodat jij toegang krijgt tot jouw Mijn Odido omgeving. 

Reageer