Beantwoord

retour oude apparatuur

  • 19 December 2023
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb geprobeerd het oude apparatuur terug te sturen maar dit is niet gelukt vanwege jullie onduidelijkheid!!!

 

In de mail staat dat het naar DHL moet en op de site PostNL.

Ik heb al geprobeerd om in een ander topic hier antwoord op te krijgen, maar dit kunnen jullie schijnbaar niet. Dus probeer ik het maar in een nieuw topic.

 

Ik heb het ook bij PostNL gevraagd of ze het konden opzoeken maar dit was niet mogelijk.

 

Op jullie site staat PostNL maar klik ik op de link aan komt er een label van DHL voor.

 

Dus als jullie het oude apparatuur terug willen hebben dan moeten jullie mij een retourlabel van PostNL sturen. Want DHL zit niet in de buurt. Even voor de duidelijkheid ik ga geen boete betalen!!

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 20 December 2023, 11:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @frank190189, we werken niet meer met PostNL, alles gaat via DHL. 

 Mag ik je toch vragen om het naar een DHL punt te brengen? Anders zal de boete worden uitgestuurd en dat willen we allebei niet!

Reputatie 1

Het is de deur uit.

 

Maar ik neem aan dat jullie nu ook de site gaan veranderen? (Op korte termijn).

Reputatie 1

Ik krijg net een mail dat ik een boete krijg maar jullie hebben het pakket al ontvangen. Jullie het 22 december ontvangen zoals je kan zien in de bijlagen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @frank190189, geen zorgen, ik ga ervoor zorgen dat je apparatuur meer dan genoeg tijd heeft om bij onze distributiepartner verwerkt te worden! Ook heeft Tommie al melding gemaakt van de gedateerde informatie op onze website en hiermee hopen wij dit bij een volgende keer nog gestroomlijnder voor je te maken.

Ik wil je hartelijk bedanken voor het retourneren voor de apparatuur en je zal snel een e-mail van ons ontvangen ter bevestiging dat wij de apparatuur voor je verwerkt hebben. Daarom rest mij niets anders dan je nog hele fijne feestdagen te wensen! 😃

Reageer