Beantwoord

retourlabel deed het niet

  • 18 January 2024
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Ik heb op 12 januari een pakket ingeleverd bij het DHL service point. Het retour label bleek niet goed gescand te kunnen worden. De medewerker deed er een ander verzendlabel op. We zijn nu 6 dagen verder en nog is het niet afgeleverd! Retour zenden gaat moeilijk en duurt lang!

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 19 January 2024, 11:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Kalkoen001 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om het pakket terug te sturen. Ik kijk graag met je mee om uit te zoeken waar het pakket gebleven is! Wil je mij in een privébericht de track & trace sturen? 

Welkom op onze Community! @Kalkoen001 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om het pakket terug te sturen. Ik kijk graag met je mee om uit te zoeken waar het pakket gebleven is! Wil je mij in een privébericht de track & trace sturen? 

XXXX

 

Moderator edit: Sinds kort laat DHL het adres zien in de Track & Trace. De code verwijderd om persoonlijke gegevens te beschermen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kalkoen001, bedankt voor de code. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat de Track & Trace van DHL niet helemaal lekker werkt. Het pakket is namelijk door ons ontvangen en afgemeld in het systeem. Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken. Ik wens je nog een fijne vrijdag! 

Reageer