Beantwoord

retourlabel voor oude apparatuur sturen

  • 14 December 2023
  • 6 reacties
  • 128 Bekeken

Ik ben nu een paar dagen voor retourlabel en ben al twee mnd bezig met oplossen van problemen internet tv telefoon wordt maar niets mee gedaan ga ook weer contact opnemen met tv programma kassa ben er nu klaar mee

icon

Beste antwoord door ItsNaud 14 December 2023, 10:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5

@hfbkoot dit is een openbare community waar zowel medewerkers als klanten van Odido aanwezig zijn. Kan je wellicht vertellen wat er precies aan de hand is? Wellicht dat iemand je dan snel verder kan helpen en dit de moeite om vervolgstappen te nemen zal besparen.

Ik ben nu al vanaf half okt bezig met slecht internet en tv en telefoon al een paar keer gebeld steeds wordt er gezegd dit en dat nu weer nieuwe 2 x tv box gehad nu doet de afstandbediening het niet kan niet netflix ,app, en terug naar tv doet het niet gisteren weer gebeld krijg nu andere afstandbediening, maar ik nog niet tevreden had gezegd dan ontbind ik mijn contract   hoe ze met je omgang als klant dan wordt er gezegd als u contract ontbindt kost 500 euro

Ik ga kassa hier over mijn beraden met hun hoe verder

Ik wil nog even door geven dat wij allebei hartpatient dat ik zo niet wil door gaan graag u antwoord hierop

Ik ook dat jullie goed personeel moeten hebben want ik zo onbeschoft behandeld

Ik ben nu al vanaf half okt bezig met slecht internet en tv en telefoon al een paar keer gebeld steeds wordt er gezegd dit en dat nu weer nieuwe 2 x tv box gehad nu doet de afstandbediening het niet kan niet netflix ,app, en terug naar tv doet het niet gisteren weer gebeld krijg nu andere afstandbediening, maar ik nog niet tevreden had gezegd dan ontbind ik mijn contract   hoe ze met je omgang als klant dan wordt er gezegd als u contract ontbindt kost 500 euro

 
 

Ik wil nog even door geven dat wij allebei hartpatient dat ik zo niet wil door gaan graag u antwoord hierop

Reageer