Beantwoord

Retourneren apparatuur

  • 17 November 2023
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

Sinds de naamsverandering is er geen contact met jullie te krijgen, waardeloos.

Ik krijg een factuur voor apparatuur wat niet retour gestuurd is, terwijl ik hier al maanden over in gesprek ben dat jullie opties voor retourneren zeer beperkt zijn.

Gisteren heb ik een poging gewaagd om toch de apparatuur in te leveren, want volgens de klantenservice kon dit zonder QR code, maar vervolgens word ik geweigerd in de winkel.

Inmiddels is de frustratie erg hoog opgelopen en ben ik helemaal klaar met Odido of TMobile of hoe je het ook wil noemen.

Mailen lukt niet, via FB wordt niet gereageerd, ik zeg goed bezig met de klantenservice, vooral facturen sturen en zorgen dat je niet bereikbaar bent.

Graag bevestigen dat er geen bedrag afgeschreven wordt voor het retourneren!

Jullie kunnen nog één keer zorgen dat ik een QR code krijg of de spullen worden in de kliko gegooid en er wordt niet voor betaald.

Ik heb geen contract meer, dus kan via mijn odido niets aan.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 17 November 2023, 16:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MarieCor, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik kan je geen nieuwe QR-code opsturen jammer genoeg. In dit topic lees je precies hoe je het apparatuur terug kan sturen zonder code:  

 

 

Het DHL ServicePoint kan namelijk je order verzenden zonder QR-code of retournummer. Hopelijk kom je er zo uit, ik wens je nog een prettig weekend!

Hoi Tommie,

Dat is het hele punt, dat doen ze in de winkel dus niet.

Ik heb ze duidelijk uitgelegd dat jullie aangeven dat het retour gestuurd mag worden zonder label of QR code en zij zeggen dat ze het niet zo mogen en kunnen accepteren.

Vandaar dat de frustratie zo hoog oploopt, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik blijf niet telkens met zo'n doos over straat gaan om te horen te krijgen we nemen de spullen niet terug.

Vandaar dat ik een andere oplossing wil.

Reputatie 7
Badge +9

Welke winkel heb je het over @MarieCor

Intertoys Waalwijk waar het DHL Servicepoint zit. Daar ben ik gisteren geweest.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MarieCor, bedankt dat je dit kon doorgeven! Dit is namelijk niet het beleid bij DHL en daarom ga ik dit voor je doorgeven aan DHL. Het beste kan ik je aanraden om een ander DHL servicepunt te proberen. Elk servicepunt van DHL werkt ook zonder de QR code en kunnen het pakket gratis voor je opsturen als je aangeeft dat het retour moet naar Odido.

Alvast bedankt en ik wil je desondanks nog een heel mooi weekend toewensen! 🙂

Reageer