retourneren Odido apparatuur

  • 11 January 2024
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Beste medewerkers Odido,

Voor het retourneren van mijn apparatuur (modem + tv box) heb ik via qr code gedaan. Daarop heb ik de apparatuur verstuurd via een DHL servicepunt in Den Haag.

De track and trace code: XXXXXXXXX bevestigd dat aangemeld is op 2 januari en opgehaald, en op 4 januari retour is gezonden naar jullie, echter krijg ik via mail dat aangeeft nog steeds dat de apparatuur niet retour is gestuurd. En binnen 8 dagen moet retour sturen. Kunnen jullie helpen om dit op te lossen?

 

gr.

 

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat.

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @irshaad_187 

Ik vermoed dat het pakket is vertraagd. Ik wil je vragen op de status nog even in de gaten te houden tot volgende week. Mocht deze niet veranderd zijn dan kijk ik direct met je mee! Maak je in ieder geval geen zorgen om de boete, deze ga ik proberen tegen te houden. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @irshaad_187 

Ik vermoed dat het pakket is vertraagd. Ik wil je vragen op de status nog even in de gaten te houden tot volgende week. Mocht deze niet veranderd zijn dan kijk ik direct met je mee! Maak je in ieder geval geen zorgen om de boete, deze ga ik proberen tegen te houden. 

Reageer