Retoursturen TV-Box

  • 29 November 2023
  • 8 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 36 reacties

Zaterdag 25 november heb ik een tv box retour gestuurd via DHL . DHL doet er blijkbaar wel erg lang over dit bij jullie af te leveren. De status blijft maar staan op terugsturen pakket, op dit moment kan het wel druk zijn maar toch. Op mijn bewijs van afgeven staat het nummer : JVGLOTC0068837380 kunnen jullie nazien of dit pakket al is bezorgd?

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @hages, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wilde direct voor je kijken alleen zie ik een geannuleerde order en hier is geen apparatuur naar verstuurd. Klopt het klantnummer in je profiel? 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @hages, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wilde direct voor je kijken alleen zie ik een geannuleerde order en hier is geen apparatuur naar verstuurd. Klopt het klantnummer in je profiel? 

Reputatie 2

@ Tommie,

Ik denk dat er inderdaad sprake is van een misverstand. Voor de goede orde mijn klantnummer is correct zolas in het profiel. Alleen er is sprake van opzegging tv abonnement, dus moet in dit geval de tvbox met toebehoren teruggestuurd worden. Ik was even in de war door in eerste instantie alleen mijn tvbox op te zeggen, dit betreft dus de geanuleerde order.Excuses hiervoor Dit moet dus zijn het tv  abonnement en dus inclusief de tvbox,  dit lees ik  ook in “ mijnodido".

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @hages, fijn dat je hierop terugkomt, ik schiet je graag te hulp! Ook ik heb de systemen uitgebreid afgezocht alleen kon ik zowel met je email adres als met je klantnummer eindigend op 20 enkel een geannuleerde bestelling vinden. Mocht het om een ander abonnement gaan dan raad ik je graag aan om je klantnummer aan te passen in je Community profiel: klantnummer aanpassen.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Reputatie 2

@Cal van Odido 

Vreemd dat mijn gegevens niet terug te vinden zijn, ik vindt ze namelijk wel! Ik heb het idee dat er nog oude klantgegevens bij jullie circuleren . Het lijkt me niet verstandig hier alle klantgegevens te publiceren daarom bel ik wel even met de klantenservice.

Reputatie 2

Intussen van DHL wel kunnen traceren dat de tvbox bij jullie is afgeleverd.

Reputatie 2

Gebeld met de klantenservice, het blijkt inderdaad om oude klantgegevens te gaan, intussen aangepast. Ook in het communityprofiel staan nu aangepaste gegevens.

Reputatie 5

@hages ik heb dit laatst ook gehad, maar nu zeker met de drukte bij pakket bezorgers gaat het een tijd duren. Bij mij duurde het 1 week voordat het was afgeleverd en daarna nog 5 dagen voordat het bij Odido was verwerkt. Je ontvangt vanzelf een e-mail als de hardware terug ontvangen en verwerkt is.

Overigens kun je op de website van DHL ook zelf kijken of het pakket is afgeleverd of niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @hages, nu kon ik je abonnement vinden, thanks! Ik heb de TV Box handmatig voor je afgemeld.

Reageer