Router factuur

  • 13 November 2023
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Ik heb mijn router terug gestuurd naar T-mobile.

Ik heb hem in juli terug verzonden en verder geen bericht ontvangen. Stom, in de veronderstelling dat alles nu afgerond was, krijg ik nu - 4 maanden later……. een factuur. Hoe kan ik dit oplossen?

Op mails wordt niet gereageerd (inmiddels al 4 verzonden), ik woon in het buitenland dus even op kantoor ofzo langskomen gaat wat lastig. 

Cristien 5 maanden geleden

Beste @Geenidee34242  Post het verzendbewijs even hier. 
Normaal krijg je een mail van Odido en DHL of Post.nl kijk in je spambox (DHL/Post app)of daar iets staat.

Bij het terugsturen heb je een code gehad dat is je bewijs

 

 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Geenidee34242  Post het verzendbewijs even hier. 
Normaal krijg je een mail van Odido en DHL of Post.nl kijk in je spambox (DHL/Post app)of daar iets staat.

Bij het terugsturen heb je een code gehad dat is je bewijs

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Geenidee34242, welkom op onze Community!

@CrisTien is me al voor geweest met de vraag voor je verzend bewijs. Graag wil ik je nog vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel. Ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Alvast bedankt!

Heb je een privebericht gestuurd Tommie, reageren op de mails mag natuurlijk ook.

Reputatie 7
Badge +9

@Geenidee34242 ik heb gereageerd!

Ik wacht nog steeds op reactie…. 😢

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Geenidee34242, excuses voor mijn late reactie.

Ik heb het apparatuur handmatig afgemeld in het systeem en de boete gecrediteerd. Het systeem zal dit nu automatisch moeten rechttrekken en daarna zul je hier geen berichten meer over ontvangen!

Reageer