Sinds de overstap van KPM naar Odido alleen maar ellende.
- overstap zou een maand in beslag nemen, echter kon de monteur niet eerder dan 1.5 maanden worden ingeplant. Oude abbo was al opgezegd wat duidelijk met de verkoper in de winkel was gecommuniceerd. Werd de schuld in mijn schoenen geschoven door de medewerker klantenservice. 2 weken geen internet! GOED BEGIN.
- De aansluiting op het net was een week eerder als de monteur, zelf alles aangesloten. (stekkertje in modem, niks meer niks minder) Toen de monteur was geweest en heeft lopen prutsen met de instelling doen verschillende smart home bridges het niet meer. Klantenservice geeft aan niks te kunnen betekenen en dat ik hier het maar ZELF moest gaan uitzoeken op de communitie site hier!
- Odido wilt geen monteur langs sturen, niet doorverbinden naar een leidinggevende.. hangt bij moeilijke vragen liever de telefoon op!! Weer opnieuw in de wachtrij.
- Tot op heden nog steeds veel problemen.
VRAAG:
Kan iemand mij vertellen welke instellingen en hoe ik het modum moet aanpassen waardoor mijn Bosch smart home bridge WEL word herkend?? Tevens wil ik weten waar ik mijn klacht kan neerleggen en dat ik zeker weet dat ik een compensatie krijg!