slecht bereik sinds odido

  • 23 April 2024
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sorry dat er weer een bericht in deze categorie is.

Maar alle gemakkelijke oplossingen al gedaan.

Maar met alle 5 onbeperkt maar ook thuis internet sinds de overgang super slecht bereik en kwaliteit van verbinding. Bandbreedte van internet lijkt ook te zijn beperkt, nooit geen probleem gehad, maar als er nu bv.een spel wordt gedownload dan is er geen normaal tv te kijken,via de app. Op google chromecast tv.

 

Jaren geleden juist voor dekking naar tm gegaan maar nu begint het, zeker voor de prijs, toch beetje de keel uit te hangen.

Tommie van Odido 9 dagen geleden

Hey @Hans709, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over start. Voor mobiel kan ik niks voor je betekenen maar voor je Internet in huis wel. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je een eigen router hebt aangesloten. Ik zal je moeten vragen om het Zyxel modem weer te laten functioneren als basis modem om je te kunnen helpen. Eigen apparatuur kan ik jammer genoeg niet uitlezen. Mijn vraag is dus; kan je je eigen router/switch loskoppelen en met de Zyxel testen of de verbinding wel goed is? Daarnaast heb je nog een T-50 en stuur ik je met alle liefde de T-56 op. Dit modem heeft een veel groter bereik. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hans709, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over start. Voor mobiel kan ik niks voor je betekenen maar voor je Internet in huis wel. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je een eigen router hebt aangesloten. Ik zal je moeten vragen om het Zyxel modem weer te laten functioneren als basis modem om je te kunnen helpen. Eigen apparatuur kan ik jammer genoeg niet uitlezen. Mijn vraag is dus; kan je je eigen router/switch loskoppelen en met de Zyxel testen of de verbinding wel goed is? Daarnaast heb je nog een T-50 en stuur ik je met alle liefde de T-56 op. Dit modem heeft een veel groter bereik. 

Zou idd de graag de nieuwe ontvangen.

De router die ik gebruik, ook voor de overgang al, is devolo om overal wifi bereik te hebben. Dit werkte altijd perfekt.

We ondervinden het specifiek als game wordt gedoen load, dan tv slechter, ook bij bedrade apparaten

Dit is tot naamsverandering niet geweest.

Reputatie 7
Badge +9

Begrijp ik @Hans709. Ik heb je voor nu een nieuw modem opgestuurd. Zou je die willen testen om te kijken of het verbetering laat zien? 

Zal ik doen, zag de service mail al langskomen.

Reageer