Slechte dienstverlening

  • 20 November 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

De zoveelste keer storing met Odido. Wel is waar hebben we gelukkig ook een mobiel Ben abbonement, dus krijgen we steeds een onbeperkte data bundel, maar naar de zoveelste storing zijn we erg klaar met Odido. Klant sinds april en dit is denk ik de 5 de keer storing. Wel of niet de schuld van Odido, maar ik denk dat we inmiddels kunnen spreken over niet geleverde diensten vanuit Odido. De lopende klacht zou binnen 3 werkdagen worden beantwoord, maar het is schijnbaar zo druk dat we een extra week mogen wachten op antwoord. En naar alle waarschijnlijkheid mag er dan weer een monteur worden aangestuurd. 

Teresa van Odido 5 maanden geleden

@Klots Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk weer van onze diensten wilt genieten. Weet dat onze technische dienst hier ook hard voor aan het werk is! Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om te kijken of er al een update bekend is, maar het onderzoek is nog in volle gang. Houd er rekening mee dat dit soms iets langer kan duren. We willen namelijk echt goed onderzoek doen, zodat het probleem zich niet nog eens voor doet. 

Ik ben blij om te lezen dat jullie in ieder geval niet helemaal zonder internet zitten. Mocht het zo zijn dat het probleem nog niet verholpen is en de vouchercode is verlopen, laat je het mij dan weten? Ik stuur je dan gelijk een nieuwe toe! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Klots Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk weer van onze diensten wilt genieten. Weet dat onze technische dienst hier ook hard voor aan het werk is! Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om te kijken of er al een update bekend is, maar het onderzoek is nog in volle gang. Houd er rekening mee dat dit soms iets langer kan duren. We willen namelijk echt goed onderzoek doen, zodat het probleem zich niet nog eens voor doet. 

Ik ben blij om te lezen dat jullie in ieder geval niet helemaal zonder internet zitten. Mocht het zo zijn dat het probleem nog niet verholpen is en de vouchercode is verlopen, laat je het mij dan weten? Ik stuur je dan gelijk een nieuwe toe! 

Dag Teresa,

 

Bedankt voor je reactie. Helaas komt het probleem vaker terug, dus het vertrouwen in een stabiele oplossing voor langere tijd is bij ons wel tot een dieptepunt gekomen.

 

De bundel is vandaag of morgen geloof ik afgelopen, dus mocht je alvast een nieuwe code kunnen geven, dan graag

Reputatie 7
Badge +16

@Klots Ik stuur je een nieuwe code toe per privébericht! 

Reageer