Beantwoord

Slechtste customer service ooit!

  • 6 March 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Al 2 weken geen internet en TV. Van het kastje naar de muur gestuurd. Geen reactie op een klacht (per mail en per brief). Zelf dagelijks bellen met de sub-contractors maar er gebeurt helemaal niets. De aardige jongen bij de klantenservice die doodleuk zegt “ja, ik kan wel vragen of een leidinggevende contact met je opneemt maar dat doen ze toch niet". #wezijnervoorje, jaja. Echt niet te geloven Odido!

icon

Beste antwoord door Cristien 6 March 2024, 15:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ciskadebruijn  Welkom dat is geen fijne ervaring. Hopelijk kunnen de moderators je hier wel helpen.

Is het glasvezel of koper? 

Is je modem stuk? Branden alle lampjes? Is er al een monteur bij je langs geweest? 
 

Maak je ook gebruik van Odido of Ben op je telefoon?

Ik kan je dan even vooruit helpen met een Voucher zodat je een hotspot kan maken met je telefoon.

Wil je daar gebruik van maken stuur mij dan een DM (klik op mijn naam)

Vul je klantnummer in (Bij instellingen forum account) zodat de moderator je abonnement kan vinden om een onderzoek te starten.

 

 

Hallo @ciskadebruijn  Welkom dat is geen fijne ervaring. Hopelijk kunnen de moderators je hier wel helpen.

Is het glasvezel of koper? 

Is je modem stuk? Branden alle lampjes? Is er al een monteur bij je langs geweest? 
 

Maak je ook gebruik van Odido of Ben op je telefoon?

Ik kan je dan even vooruit helpen met een Voucher zodat je een hotspot kan maken met je telefoon.

Wil je daar gebruik van maken stuur mij dan een DM (klik op mijn naam)

Vul je klantnummer in (Bij instellingen forum account) zodat de moderator je abonnement kan vinden om een onderzoek te starten.

 

 

Bedankt @CrisTien maar vouchers heb ik genoeg. Ik zal het klantnummer invoeren.

Hallo @ciskadebruijn  Welkom dat is geen fijne ervaring. Hopelijk kunnen de moderators je hier wel helpen.

Is het glasvezel of koper? 

Is je modem stuk? Branden alle lampjes? Is er al een monteur bij je langs geweest? 
 

Maak je ook gebruik van Odido of Ben op je telefoon?

Ik kan je dan even vooruit helpen met een Voucher zodat je een hotspot kan maken met je telefoon.

Wil je daar gebruik van maken stuur mij dan een DM (klik op mijn naam)

Vul je klantnummer in (Bij instellingen forum account) zodat de moderator je abonnement kan vinden om een onderzoek te starten.

 

 

Bedankt @CrisTien maar vouchers heb ik genoeg. Ik zal het klantnummer invoeren.

@CrisTien mijn klantnummer voor TV en internet staat in mijn profiel.

Reageer