Beantwoord

Storing Amersfoort

  • 22 November 2023
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Sinds vanmorgen geen internet+tv meer in Amersfoort postcode 3823. 
Nu heb ik zelf een unlimited bundel, maar mijn ouders hebben allebei een bundel van 2gig (ook bij odido) die er nu snel doorheen gaat omdat ik niet de hele dag thuis ben om mijn hotspot aan te zetten. 

Enig idee hoe lang deze storing nog gaat duren? Op de modem ziet alles er goed uit, er brand alleen een rood lampje bij het bolletje. 

icon

Beste antwoord door Nicole12890 22 November 2023, 16:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Nicole12890 ,

Er is geen algemeen probleem bekend op de storingspagina van Odido, wel in Nijkerk waar jij misschien ook last van hebt, maar dat is al sinds 20 november dan? Heb je de storing al gemeld bij de klantenservice? Dan kunnen die je helpen met het eerste onderzoek en eventueel een ticket bij de backoffice openen. 

Zou het helpen als je een unlimited data voucher krijgt voor je ouders? Dan kan je op hun telefoon ook een hotspot maken voor als jij er niet bent.

Reputatie 5

Hoi Nicole,

Vervelend dat jullie hier last van hebben! Ik heb je zojuist een Unlimited voucher toegestuurd, zou je je ouders kunnen uitleggen hoe ze elkaar dan via een hotspot van internet kunnen voorzien?

Ik hoop dat de storing snel wordt opgelost voor je!

Mijn vader heeft wel gebeld en te horen gekregen dat het een redelijke grote storing is, waar wij dus ook onder vallen. Ik ga er vanuit dat het dus gemeld is bij jullie storingsdienst.
De voucher code is erg gewenst, dank je wel!

Reputatie 7
Badge +14

Mijn vader heeft wel gebeld en te horen gekregen dat het een redelijke grote storing is, waar wij dus ook onder vallen. Ik ga er vanuit dat het dus gemeld is bij jullie storingsdienst.
De voucher code is erg gewenst, dank je wel!

Prima! dan wordt er aan gewerkt. Succes met de voucher en het maken van een hotspot voor je ouders.

Reageer