Beantwoord

Problemen Glasvezel postcode 2014

  • 1 February 2024
  • 33 reacties
  • 2166 Bekeken

Sinds 1-2 ongeveer 17.00u geen internetverbinding meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en is sprake van een storing?

icon

Beste antwoord door Trompala 1 February 2024, 18:33

Bekijk origineel

33 reacties

We hebben ook storing (Haarlem, 2014) vanaf ca 1700 uur

Idem 2014. Gebeld. Waarschijnlijk kabelbreuk. Tweede keer sinds november. Zal wel weer twee dagen duren.

KPN is op Lorentzkade bezig met glasvezel leggen. Kan me zo voorstellen dat ze dan wel eens een kabel raken. In dat geval kunnen we onze lol op

Idem 2014. Gebeld. Waarschijnlijk kabelbreuk. Tweede keer sinds november. Zal wel weer twee dagen duren.

KPN is op Lorentzkade bezig met glasvezel leggen. Kan me zo voorstellen dat ze dan wel eens een kabel raken. In dat geval kunnen we onze lol op

Ja, ik zag het. Toevallig vandaag ook een flyer in de bus van ze. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren 😫

Ook hier geen internet. Zit nu aan de telefoon en de dame geeft aan geen storing in het systeem...bijzonder als ik inderdaad van jullie lees dat KPN bezig is. En ja. Pas over op glasvezel en dit is al de 2e maal zoals hier ook aangeven is ☹️ Spijt!! Voorheen zelden last. En ik schiet geen drol op met een tegoedbon voor wifi aangezien ik geen abonnement heb voor mijn mobiel

2013 ook geen internet sinds een uur.

 

 

2013 ligt eruit sinds 17 uur

2013 ook geen internet sinds een uur.

 

 

Dan is de storing breder. 

Mevrouw geeft aan dat er nog geen melding in staat. Waarschijnlijk omdat veel mensen niet bellen met Odido...

Zal wel weer een paar dagen duren voordat Odido er zelf achter is dat er een storing is

Reputatie 1

Hier ook storing inderdaad.

Hier ook op 2014 sinds 17:00 uur geen internet en ook de afgelopen dagen regelmatig korte onderbrekingen (30-1 @14:00 4 min, 29-1 @15:17 3 min, 24-1 etc)

Ik heb wel netjes een voucher gekregen kan dus “gewoon” verder via mijn telefoon

Heel irritant dit. Odido step up your game. 

Reputatie 1

Ah, nu staat ie tenminste hier vermeld:

 

Hier (2014) ook sinds 1700 alles plat.

Gelukkig mijn enorm betrouwbare KPN vdsl voorlopig maar even aangehouden..

Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Heb sinds 3 weken Odido glas en dit is de eerste storing.

Hier ook dus (2013). Voor ons inmiddels 3e keer sinds aansluiting en laatste keer was horror..

Hiervoor hadden we Youfone, vrijwel probleemloos. Tot nu toe met glasvezel veel hoofdpijn.. Laat het snel verholpen zijn 🙏

Drama dit.. Al ruim 2 uur geen internet. 2013

2014 hiero, KPN is inderdaad weer lekker wezen graven, dit kan indd duiden op een kabel breuk, neem het maar aan dat die zo 3 tot 4 dagen kan duren top!

2014 al sinds 17 uur geen internet. Maar pas sinds 19.00 uur ongeveer hier aangegeven op de website. Wat is de compensatie?

Ook net overgestapt naar glasvezel. Op 2012 ook sinds een paar uur rood lampje en geen verbinding.

Ook hier geen internet 2014. 

2014 al sinds 17 uur geen internet. Maar pas sinds 19.00 uur ongeveer hier aangegeven op de website. Wat is de compensatie?

Weet je, ik heb liever betrouwbaar internet en tv dan compensatie. 

Postcode 2015 ook geen internet…

2013 nogsteeds plat..

Hier in 2012 sinds ca 16.45 geen internet via (in januari aangelegde) glasvezel. Gelukkig had ik Ziggo nog niet opgezegd, maar fijn is anders.

Hier (2014) ook sinds 1700 alles plat.

Gelukkig mijn enorm betrouwbare KPN vdsl voorlopig maar even aangehouden..

Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Heb sinds 3 weken Odido glas en dit is de eerste storing.

Sinds 2330 werkt het weer. Heb alleen een ander adres gekregen van de DHCP server. Maar weer even wat firewalls aanpassen…

 

 

Reageer