Beantwoord

Geen internet Rotterdam

  • 26 April 2024
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Sinds vanmiddag ongeveer 12 uur is er geen internet meer op mijn adres,

Router van de stroom gehaald enz enz, gebeld met klantenservice, het zou gaan om een fiberbreuk, gesprek later kreeg ik te horen dat de monteur naar huis was, weer een gesprek later kreeg ik te horen dat ze keihard bezig waren, ondertussen is het 22.15 en nog steeds geen internet, opvallend is ook dat de medewerkers van de klantenservice onder een andere naam (Jason) mededelingen kunnen plaatsen in de community, gezien alle negatieve ervaringen die ik tegenkwam op diverse fora toch maar weer contact opgenomen met Ziggo, kreeg een leuke aanbieding van ze, die staat even on hold tot maandag, want je moet de monteurs van Odido of ODF of hoe die toko ook heet wel ruim de tijd geven om een fiberbreuk te herstellen, ik heb ook maar gelijk de enquête van het programma Radar ingevuld, nou Jason, Wilma of wie ook het woord voert, doe je best om een tevreden klant te krijgen, trap die monteur aan het werk 

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 27 April 2024, 13:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Pvds, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat je verbinding inmiddels weer zou moeten werken. Ervaar je dit ook op locatie? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

 

Ondertussen werkt alles weer naar behoren, opmerking van mijn kant is wel dat de communicatie wat beter kan want 2 updates gisteren over de storing kwamen er pas omdat ik er om vroeg, denk dat de terugkoppeling monteur naar servicedesk niet goed werkt 

Ik heb hetzelfde probleem, sinds gister rond 12 uur geen internet in huis. Ik heb gister gebeld en ben geïnformeerd over het probleem met het glasvezelkabel, maar sinds dien zie ik geen updates en het internet doet lichtje brand nog steeds rood, zelf na het herstarten van mijn modem.

 

Aangezien volgens Pvds de updates over de storing pas kwam nadat er om werd gevraagd vraag ik nu graag een andere update. 

 

Niemand bij ons heeft thuis een Odido telefoon plan, dus we besteden na 2 dagen ondertussen al een flink hoeveelheid van onze telefoon plan, en we leven in een tijd waar internet nodig is voor werk en school.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Anzac, heel fijn dat je hier melding van maakt, ik zie ook jou graag heel snel weer genieten! Heb je toevallig een reserve internetkabel waarmee je de kabel tussen de glasvezel Media Converter en de WAN poort van het modem kan vervangen? Het lukt mij namelijk goed om bij je glasvezel Media Converter te komen. Ik denk daarom dat als je een andere kabel hebt en kan controleren of de internetkabel in de WAN poort zit dat je dan mogelijk heel snel internet hebt.

Ik ben benieuwd, ik denk heel graag met je mee!

Hoi @Anzac, heel fijn dat je hier melding van maakt, ik zie ook jou graag heel snel weer genieten! Heb je toevallig een reserve internetkabel waarmee je de kabel tussen de glasvezel Media Converter en de WAN poort van het modem kan vervangen? Het lukt mij namelijk goed om bij je glasvezel Media Converter te komen. Ik denk daarom dat als je een andere kabel hebt en kan controleren of de internetkabel in de WAN poort zit dat je dan mogelijk heel snel internet hebt.

Ik ben benieuwd, ik denk heel graag met je mee!

Heel erg bedankt voor de reactie. Ik heb het uitgeprobeerd en jammer genoeg verhelpt het het probleem niet. Heeft u misschien ander advies.

 

Verder zou ik graag een andere vraag willen stellen. 'S ochtends rond 10 uur heb ik Odido gebeld om dit probleem te proberen te verhelpen. Na het een tijdje te proberen informeerde ze me dat ik een mail zou ontvangen om een afspraak te maken met een monteur. Ze informeerde me dat het een tijdje kon duren voordat ik het mailtje zou ontvangen, maar het is ondertussen weer 5 uur later en dus nog een dag zonder internet. Hoe lang duurt het gewoonlijk voordat zo'n mailtje binnenkomt en is er een mogelijkheid dat hier ergens wat fout is gegaan?

Het probleem heeft zichzelf verholpen. Na de modem opnieuw te starten voor de + 10 keer vandaag doet hij het weer. Ik weet niet waarom het nu wel werkte en eerder niet, maar ik ben gewoon blij dat hij het weer doet.

Reageer