Storing Odido internet + TV Hoogkarspel

  • 13 November 2023
  • 8 reacties
  • 298 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 10 reacties

Sinds vrijdagmorgen 10:59 hebben wij geen internet en tv thuis meer. Er is sindsdien geen update meer geweest van de status. Het is nu maandag ochtend en er is niks gebeurd. Eenmaal 24 uur kon er voor 1 persoon onbeperkt internet worden aangevraagd, maar dat is uiteraard al op.

Is er een statusupdate mogelijk? Ik werk thuis en moet nu op de hotspot van mijn werktelefoon werken. De servicemedewerkers zijn allemaal bezet via de chat dus daarom even dit topic. 

Cal van Odido 5 maanden geleden

Hoi @LiBu, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag uit de brand! Zoals je terecht aangeeft speelt er een lokaal probleem bij de wijkcentrale. Omdat dit normaliter heel snel is opgelost geven wij je een vouchercode voor 24 uur. Heel graag stuur ik je snel via een privébericht een vouchercode voor de maximale termijn die ik je kan geven, namelijk 7 dagen. Geen zorgen, dit zal echt geen 7 dagen meer duren en ik verwacht dat er heel snel een doorbraak geforceerd zal worden.

Wij werken met man en macht om de verbinding snel voor je te herstellen, ik hoop je snel het ‘brand meester’ sein te kunnen geven!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo heb je een DSL of glasvezel aansluiting?

Indien je glasvezel aansluiting hebt welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van je router?

En helpt het herstarten van de mediaconverter?

Als je een Odido of Ben simkaart hebt dan kan je ook een voucher krijgen voor 7 dagen onbeperkt internet, prepaid mag ook.

Reputatie 1

Hallo heb je een DSL of glasvezel aansluiting?

Indien je glasvezel aansluiting hebt welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van je router?

En helpt het herstarten van de mediaconverter?

Als je een Odido of Ben simkaart hebt dan kan je ook een voucher krijgen voor 7 dagen onbeperkt internet, prepaid mag ook.

Goedemorgen,

We hebben DSL aansluiting. De app van Mijn Odido geeft de storing ook nog steeds aan, dus het is iets externs vrees ik. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @LiBu, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag uit de brand! Zoals je terecht aangeeft speelt er een lokaal probleem bij de wijkcentrale. Omdat dit normaliter heel snel is opgelost geven wij je een vouchercode voor 24 uur. Heel graag stuur ik je snel via een privébericht een vouchercode voor de maximale termijn die ik je kan geven, namelijk 7 dagen. Geen zorgen, dit zal echt geen 7 dagen meer duren en ik verwacht dat er heel snel een doorbraak geforceerd zal worden.

Wij werken met man en macht om de verbinding snel voor je te herstellen, ik hoop je snel het ‘brand meester’ sein te kunnen geven!

Reputatie 1

Hoi @LiBu, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag uit de brand! Zoals je terecht aangeeft speelt er een lokaal probleem bij de wijkcentrale. Omdat dit normaliter heel snel is opgelost geven wij je een vouchercode voor 24 uur. Heel graag stuur ik je snel via een privébericht een vouchercode voor de maximale termijn die ik je kan geven, namelijk 7 dagen. Geen zorgen, dit zal echt geen 7 dagen meer duren en ik verwacht dat er heel snel een doorbraak geforceerd zal worden.

Wij werken met man en macht om de verbinding snel voor je te herstellen, ik hoop je snel het ‘brand meester’ sein te kunnen geven!

Gelukt, bedankt!!

Reputatie 1

Helaas is het nu een week geleden dat internet en tv er door storing uit ligt, en we hebben nog niks gehoord van een status. De internetbundel is uiteraard fijn, maar het is voor nu nogal uitzichtloos als er geen uitleg komt over hoe en wat. Via de chat krijg ik niemand te pakken en de telefoon ook niet. De rek gaat er een beetje uit zo. Ik zou graag op de hoogte gehouden willen worden. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LiBu, ik ben meteen voor je gaan kijken maar het enige wat ik kan zien is dat het nog speelt. In Mijn Odido moet het ook vermeld staan. Verder heb ik hier geen informatie over, dit verloopt volledig bij KPN NetwerkNL. Ik hoop dat het snel opgelost wordt voor je!

Reputatie 1

Hi @LiBu, ik ben meteen voor je gaan kijken maar het enige wat ik kan zien is dat het nog speelt. In Mijn Odido moet het ook vermeld staan. Verder heb ik hier geen informatie over, dit verloopt volledig bij KPN NetwerkNL. Ik hoop dat het snel opgelost wordt voor je!

Hoi Tommie,

Bedankt voor de reactie, ik houd nu inderdaad de website van de kpn in de gaten. Zij geven aan dat het morgen om 18:00 opgelost moet zijn. Nu is de onbeperkte bundel van 7 dagen die ik van jullie heb gehad op, sinds maandag. Is er nog iets mogelijk kwa bundel? We kunnen nu dus in ieder geval tot en met morgen geen thuis internet gebruiken. 

Reputatie 5

Hoi @LiBu,

Ik heb je een nieuwe voucher per privé bericht gestuurd. Ik hoop dat het morgen opgelost is, maar helaas lijkt er ook nog een algemene storing actief te zijn in de omgeving. Zie: 

 

Reageer