stotterende - haperende tv uitzending via tv box

  • 24 August 2023
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

ik heb sinds kort een stotterende - haperende tv uitzending via de tv box

de uitzennding en of het beeld blijft dan meerdere seconden tot tientallen seconde stilstaan. dit op meerdere of alle zenders.

 

resetten tv box en modum helpen niet

hdmi vervangen helpt niet

utp direct in slot 3 of 4 van modum helpt niet

Demi van Odido 8 maanden geleden

@minko2366 Allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb meteen in de verbinding gekeken en ik zie dat het signaal van de TV Box vaak niet volledig beschikbaar is geweest de afgelopen dagen, dit verklaart dan ook waarom je deze problemen ervaart. Echter als ik kijk naar het modem en de aangesloten apparaten zie ik de TV Box met heel veel andere apparaten op LAN-poort 3 aangesloten staan. Zou je de TV Box een eigen LAN-poort willen geven en de andere apparaten op een andere poort willen verbinden? Dit zou het probleem moeten oplossen. 

Laat je me weten of dit inderdaad hierna is opgelost?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

@minko2366 Allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb meteen in de verbinding gekeken en ik zie dat het signaal van de TV Box vaak niet volledig beschikbaar is geweest de afgelopen dagen, dit verklaart dan ook waarom je deze problemen ervaart. Echter als ik kijk naar het modem en de aangesloten apparaten zie ik de TV Box met heel veel andere apparaten op LAN-poort 3 aangesloten staan. Zou je de TV Box een eigen LAN-poort willen geven en de andere apparaten op een andere poort willen verbinden? Dit zou het probleem moeten oplossen. 

Laat je me weten of dit inderdaad hierna is opgelost?

Reageer