Beantwoord

t-mobile een profesioneel bedrijf, met slechte kwaliteit

  • 24 August 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Wanneer je iets opneemt dan wordt het altijd te kort opgenomen. Ja ik weet je kan extra tijd instellen, maar dat is symptoom bestrijding. Als ik iets uit de TV gids kies moet T-mobile toch gewoon weten welke tijd het start en eindigt? Bij ZIGGO had ik dit nooit. Is nu wel Goedkoper, maar je krijgt er ook een bagger kwaliteit voor.

 

verder is het echt belabberd hie die chat bot werkt. Zet dat maar uit want die kan niet 1 vraag normaal beantwoorden.

 

contact met klanten service is al helemaal iest waar ze niet aan gedacht hebben. Het installatie traject van het glas ging ongelooflijk stroef, en T-mobile gaf de schuld aan de aannemers, maar ze zijn zelf geen haar beter

 

Met ander woorden; T-mobile, wanneer wordtbde service beter? Lijk eens kritisch hoe je zaken geregeld hebt. En qua apps, denken jullie ook aan UX??

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 25 August 2023, 11:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @remco.V, dankjewel voor dit topic en het delen van je mening! Dit is aan alle kanten waardevol. Wat betreft het opnemen, dit kan inderdaad gebeuren. Dit kan meerdere redenen hebben, soms lopen programma's uit of klopt de EPG niet exact. Om er dan wat extra tijd bij te pakken, is altijd handig!

Chatbot Lotte zit nog druk in de lift! Gelukkig heeft ze al heel veel klanten in één klap geholpen, jammer dat jij dit nog niet ervaren hebt. Gelukkig kun je er altijd voor kiezen om een medewerker te spreken. Excuses dat het installatietraject niet lekker liep! We willen natuurlijk niemand de schuld geven, maar als wij aan de zijlijn staan en bijvoorbeeld op de netwerkbeheerder of aannemer moeten wachten dan kunnen we niks anders dan afwachten en navraag doen wanneer dit mogelijk is. Wij wachten in dat geval op groen licht en zodra de vezel gereed is voor gebruik, zijn wij als provider aan de beurt!

Wij zijn zeker bezig met de UX. Als je tips hebt, hoor ik deze natuurlijk heel graag! Je kunt ook altijd terecht in dit topic. Hier nodigen wij klanten uit mogelijke verbeteringen met ons te delen!

Reageer