T-Mobile thuis geiinstalleerd status nog steeds niet aangepast

  • 21 February 2023
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Vrijdag 17 februari 2023 is alles geïnstalleerd en internet en tv doet het. Vast bellen doet het na 5 dagen nog steeds niet en de status op de website staat nog steeds op bestelling in oplevering en is van 24-1-2023. Ik kan dus ook geen extra mailadressen aanmaken. Hierover gisteren gebeld en men zou een aantekening maken (voor wat dat waard is). Verder bij de aanleg mijn straatje voor huis weer zeer slordig en gevaarlijk bestraat vanwege struikelgevaar. Men beloofd steeds hier iets aan te doen maar helaas. Ik hoop op snel actie en anders rest mij slechts een herroepingsformulier in te vullen. 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HNGouma welkom op onze Community! Ik ben meteen gaan kijken voor je. Ik zie dat er gister contact is geweest, er is verteld dat een nummer portering wat langer kan duren, dit proces kan ik ook niet versnellen. Ook heb ik gekeken naar je e-mailadressen. Ik zie dat je al het maximum aantal e-mailadressen in gebruik hebt, dit aantal is vijf. De aanleg van de straat hoort natuurlijk netjes afgewerkt te worden. Dit ben ik ook niet gewend van onze service. Kan je hier wat foto's plaatsen van de straat? Dan zorg ik dat het bij de juiste afdeling terecht komt! Hoor graag van je terug.

Hi @HNGouma welkom op onze Community! Ik ben meteen gaan kijken voor je. Ik zie dat er gister contact is geweest, er is verteld dat een nummer portering wat langer kan duren, dit proces kan ik ook niet versnellen. Ook heb ik gekeken naar je e-mailadressen. Ik zie dat je al het maximum aantal e-mailadressen in gebruik hebt, dit aantal is vijf. De aanleg van de straat hoort natuurlijk netjes afgewerkt te worden. Dit ben ik ook niet gewend van onze service. Kan je hier wat foto's plaatsen van de straat? Dan zorg ik dat het bij de juiste afdeling terecht komt! Hoor graag van je terug.

Beste Tommie,

Ik kan niet bij die e-mail adressen komen om te wijzigen c.q. om de wachtwoorden te achterhalen. Klinkt leuk maar ik kan nog steeds niets. Vanmorgen maar weer het ziggo modem aangesloten zodat ik weer via het vaste nummer bereikbaar ben. 

Dit zijn de foto’s van het straatje. Je hoeft je niet af te vragen waar de kabel gelegd is. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @HNGouma, bedankt voor de foto's. Ik zie dat hier al een melding over gemaakt is! Ook zie ik in mijn systeem staan dat je hebt opgezegd. Klopt dit? 

Ja klopt. Gisteren weer contact gehad met helpdesk en steeds een onbevredigend antwoord Je begrijpt vast wel dat de irritatie op dat moment hoog is. Het bijzondere is dat direct mijn status werd bijgewerkt (bestelling geannuleerd) terwijl dat een van de punten (naast dat de vaste telefoon het al bijna een week niet meer doet) was die blijkbaar niet door de helpdesk opgelost kon worden. (Ik maak er een notitie van is het enige antwoord) Het kan dus blijkbaar wel. Vorige week vrijdag de 17e is door jullie het geïnstalleerd en de status bleef maar op 24 januari staan met de mededeling dat het pakket onderweg is en dat vandaag de monteur langskomt. Ik kon met de emailadressen niks doen tot de status op actief zou worden gezet. 
Ik verwacht nog wel dat jullie mn straatje repareren. 

Reputatie 7
Badge +9

@HNGouma, ik had natuurlijk graag een andere ervaring gelezen. Ik ben dit ook niet gewend van onze kant! Snap en respecteer de keuze ook volledig. Over de straat wordt nog contact met je opgenomen, de klacht is uitgezet!

Reageer