Beantwoord

T-mobile thuis koppelen aan Odido account lukt niet

  • 17 September 2023
  • 9 reacties
  • 188 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Na meerdere pogingen om mijn t-mobile thuis account te koppelen aan mijn Odido acccount heb ik besloten om hier maar een bericht te plaatsen. Ik krijg steeds een foutmelding met het bericht probeer het later nog een keer… Chatbot Izzy is niet behulpzaam in deze kwestie, en de wachttijd aan de telefoon is gigantisch.

Hopelijk is er via deze weg een oplossing te vinden.

 

icon

Beste antwoord door JimBo94 18 September 2023, 13:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @JimBo94, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je oude mobiele abonnement nog gekoppeld was aan Mijn Odido. Deze heb ik nu ontkoppeld, kan je nog een keer je abonnement proberen te koppelen? Lukt dit niet, wil je dan een screenshot maken van de foutmelding en hier delen? Dan kan ik er verder induiken! Alvast bedankt. 

Hey @JimBo94, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je oude mobiele abonnement nog gekoppeld was aan Mijn Odido. Deze heb ik nu ontkoppeld, kan je nog een keer je abonnement proberen te koppelen? Lukt dit niet, wil je dan een screenshot maken van de foutmelding en hier delen? Dan kan ik er verder induiken! Alvast bedankt. 

 

@Tommie van Odido, het is nu gelukt :). Bedankt voor het oplossen.

 

Ik krijg het ook niet voor elkaar om mijn abonnement  aan mijn nieuw ingesteld my odido account in te stellen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Martin31, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb direct een blik geworpen en zag dat je initialen niet goed in mijn systeem stonden, dit heb ik direct aangepast. Ook heb ik je Mijn Odido account ontkoppeld aan je abonnementen. Als het goed is zie je nu geen abonnementen meer staan en kun je alle abonnementen koppelen. Kan je mij laten weten of het gelukt is om de abonnementen te koppelen?

Het is gelukt. Dank je.

 

Na pogingen om mijn t-mobile thuis account te koppelen aan mijn Odido acccount heb ik besloten om hier maar een bericht te plaatsen. Ik krijg steeds een foutmelding met het bericht probeer het later nog een keer… Chatbot Izzy is niet behulpzaam in deze kwestie, en de wachttijd aan de telefoon is gigantisch.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @mars77010, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je Internet + TV abonnement al gekoppeld staat. Hij is gekoppeld aan dit e-mailadres: *********n77@t-mobilethuis.nl. Als je hiermee inlogt zul je je abonnement kunnen bekijken. 

Dank je wel tommie

 

ik probeer daarmee in te loggen maar ben wachtwoord kwijt.   En dan sturen ze een mail naar dat e-mail maar kan niet vinden hoe ik dat kan bekijken. Daarnaast komen de e-mails binnen op mijn andere e-mail. Is gekoppeld denk ik.   Kortom lukt niet….

Gr Marcel

Is toch gelukt nu!!!   Dank je wel

Reageer