T-mobile thuis koppelen aan Odido account lukt niet

  • 7 November 2023
  • 11 reacties
  • 44 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Account gegevens van ons staan niet bij jullie bekend. Zou graag gekoppeld willen worden, zodat ik de facturen kan downloaden. Alvast bedankt. 

 


11 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Ropau, ik kijk graag met je mee om ervoor te zorgen dat je toegang krijgt tot jouw account en hier alle gegevens kan inzien! Ik kan alleen geen abonnement bij ons vinden wat gekoppeld staat aan jouw e-mailadres. Ik wil je daarom vragen om jouw klantnummer toe te voegen aan je profiel. Zodra dit gedaan is, kan ik gelijk met je meekijken! 

Ook zou het fijn zijn als je kan doorgeven welke foutmelding je precies krijgt als je het abonnement probeert te koppelen. Dat kan mij meer inzicht geven in wat er aan de hand kan zijn. 

@Nora van Odido Heb wat gegevens toegevoegd aan het profiel van onze afschrijving. Hoor graag

Ben benieuwd of de gegevens voldoende zijn. Hoor graag als de koppeling gelukt is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ropau, ik zie dat je een factuur nummer hebt toegevoegd. Je klantnummer staat bovenaan de factuur. Zou je deze kunnen toevoegen aan je profiel? 

@Tommie van Odido   ik heb een factuur nummer van mijn afschrift. Maar geen fysieke factuur met klantnunmer. 
 

we willen juist die facturen downloaden. En dat lukt nog even niet ivm de koppeling die niet gemaakt kan worden.   Hoor graag alvast bedankt

@Tommie van Odido klantnummer Is gevonden en toegevoegd zie graag tegemoet 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ropau, graag voeren we de koppeling door, ik zie echter een obstakel: jij hebt 2 actieve mobiele nummers. Moet het gekoppeld worden aan het nummer dat eindigt op een 6 of op een 9?

@Jason van Odido dat mag op het nummer dat eindigt op 6. 
 

alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ropau, je abonnement staat niet goed in één van onze systemen. Hierdoor kun je de koppeling niet maken. Ik kan dit zelf niet oplossen en heb dit daarom doorgezet naar onze specialisten. Hopelijk heb ik snel antwoord en kun jij de koppeling maken! 

Hi @Ropau, je abonnement staat niet goed in één van onze systemen. Hierdoor kun je de koppeling niet maken. Ik kan dit zelf niet oplossen en heb dit daarom doorgezet naar onze specialisten. Hopelijk heb ik snel antwoord en kun jij de koppeling maken! 

Beste Tommie,  Hoe vergaat het de specialist? we werken graag toen naar een oplossing voor het downloaden van onze facturen, gezien 31-12 het boekjaar wordt afgesloten. Alvast bedankt

Vriendelijke groet. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ropau, ik heb nog geen reactie terug van de specialisten. Dit kan normaliter wat langer duren omdat dit via een andere weg verloopt. Hopelijk krijgen we snel een antwoord terug!

Reageer