Beantwoord

T-Mobile TV kijken app

  • 4 August 2022
  • 8 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

 

Ik zie op de website dat LG nog niet beschikt over de T-Mobile app die in de store te downloaden is.
Is er wel bekend of ze hier mee bezig zijn en een eventuele streefdatum bekend? Of is hier letterlijk niets over bekend? Ik zie namelijk dat andere grote namen wèl de app beschikbaar hebben.

 

Bron: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/draadloos-tv-kijken

 

Met hartelijke groet,

Tom van Asselt

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 August 2022, 23:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @itsmesnitchess 

Ik las ergens wel dat er binnenkort ondersteuning komt voor LG tv's maar een datum is er nog niet.

Bron

Reputatie 7
Badge +1

Eerlijk gezegd missen er naast LG nog wel een aantal bekende merken en dan denk ik met name aan Panasonic of Hisense en in mindere mate een merk als Sharp of Salora

Reputatie 1

@BeMu Dat klopt, die had ik weg gelaten, maar je hebt gelijk

 

@Waqqas Top dank je wel voor de link! Ik ga dat topic volgen, deze kan worden gesloten, wederom bedankt!

Reputatie 4
Badge

@itsmesnitchess 

Toevallig als een keer nagedacht om iets als Chromecast met (Google TV) of fire stick te nemen?
Een andere Android box zou ook kunnen.

Op beiden kan je via de T-Mobile app tv kijken.
(ideaal ook voor als je een extra TV hebt en die aangesloten wilt hebben)

Daarbij zou je ook gelijk als je netflix, spotify/deezer, prime, videoland e.d. hebt, dat daarop kunnen kijken.

Vaak zie je (helaas) dat niet elke app op een "smart TV” geïnstalleerd kan worden en/of niet of slecht ondersteund word.
 

Reputatie 1

Goedemorgen @Maarten098 ,

 

Ik wil juist van de box af, d.m.v. de app te gebruiken.

De TV box gebruik ik nu van T mobile, werkt prima. 

Maar het gaat mij eigenlijk om een internet kabel die nu langs de muren loopt. Eigenlijk wil ik daar van af, wall outlet zit net aan de verkeerde kant.

 

Daarom mijn vraag voor de app in de LG store (-:

Wil alles draadloos verbonden hebben. Wellicht kunnen die android kastjes via WiFi, maar wil ook zo min mogelijk rand apparatuur.

Alle apps die ik gebruik kunnen namelijk wel op m'n LG tv.

 

Ik weet dat eventueel een extender met LAN poort ook mogelijk is, maar de meest geschikte oplossing is voor mij de app.

Reputatie 4
Badge

Goede morgen @itsmesnitchess 

Ik wilde ook van de T-Mobile Box af.

Ik zelf heb een Amazon Fire Stick, die is gewoon via WiFI verbonden.
(gaat achter/of in zijkant van de TV in de HDMI poort en 1 stroompunt kost het je voor de adapter)
Ik kan ook alle apps die ik gebruik in de Amazon store vinden zoals netflix, prime en deezer (en ook buiten de app store om kan ik nog wat apps instaleren die ik waarschijnlijk hier niet noemen mag)
Ik gebruik ook enkel de afstandsbediening van de Fire Stick om mijn TV + sound set (Yamaha) te bedienen.

Apps worden vaker geüpdatet en langer ondersteund dan wat LG (hoogstwaarschijnlijk) doet.
Zelf heb ik de C1 Oled van LG en ik vind zelf (persoonlijk) de apps op de Fire stick sneller en beter reageren.

Zelf vind ik deze situatie ideaal voor mij!
1 apparaat voor alles (wat ik nodig hebt) + toekomst gericht + niet afhankelijk van LG en bij goed instellen, 1 afstandsbediening voor letterlijk alles!

 

Laten we hopen dat de app voor LG snel uitgebracht word.
Mocht dat lang op zich laten wachten of niet gebeuren, dan kan bovenstaande mogelijk nog iets zijn? 😄

Reputatie 7
Badge +1

@Maarten098 Over de Chrome Cast met Google tv heb ik ook wel eens nagedacht als mede over  Apple tv, de Amazon Fire stick wil ik om principiele redenen absoluut niet, ik wil sowieso helemaal niks van Amazon zelfs nog geen cocktailprikkertje.

Apps als Netflix of welke dan ook zitten al standaard op de LG, gebruik deze echter toch niet daar ik persoonlijk niks om films of series geef en derhalve Netflix me het geld niet waard is.

Ga gewoon afwachten tot de app word uitgerold en kijk dan hier hoe hij bevalt, en laat daar van afhangen of ik er gebruik van ga maken.

Reputatie 4
Badge

@BeMu 

Chromecast met Google TV, een prachtig apparaat. (veel bij andere mensen gebruikt)
Zo nu en dan is hij wel eens in de aanbieding (laatst bij Bol.com nog voor €59 nu voor die prijs nog bij Amazon) €63.95 bij belsimpel
Zelf ook wel eens overwogen om aan te schaffen om zo de Mi Box S die ik heb, de deur uit te doen. (die gebruik ik voor de TV op de slaapkamer)

Als je niets uit principe van Amazon wilt, dat is je goed recht!
Beiden draaien immers op Android (Amazon heeft enkel eigen draai aan gegeven)

Doordat je mogelijk geen? gebruik maakt van andere diensten en enkel T-Mobile app zo willen, dan is het de vraag of het loont om die extra kosten te maken/een extra apparaat aan te schaften.

 

Voor mensen die mogelijk TV willen kijken en geen mogelijkheid (of niet willen) hebben voor netwerk kabel, zou bovenstaande een oplossing kunnen zijn.
(of als LG de apps niet meer ondersteund)