Te veel records gevonden + geannuleerde bestelling emails

  • 25 January 2024
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Ik heb me aangemeld voor een nieuw abonnement internet + tv. Ik blijf emails krijgen met welkom en dan weer bestelling geannuleerd. Als ik inlog op Odido en abonnement wil koppelen krijg ik te veel records...

Demi van Odido 3 maanden geleden

Hi @pieterwijnhoven Allereerst super leuk dat je naar ons toe komt! Ik zie dat je drie bestellingen hebt gedaan, waarvan er nu twee geannuleerd zijn. Jouw laatste aanvraag loopt nu door. Heb je ook al een mobiel abonnement bij ons? Zou je dan willen controleren of jouw adres, naam, geboortedatum overeenkomen met de gegevens van het nieuwe internet abonnement? Daarnaast heb ik de e-mailadressen van de geannuleerde bestellingen gewijzigd, deze zijn namelijk hetzelfde als de huidige aanvraag. Dit veroorzaakt de melding teveel records gevonden. 

Zou je hierna opnieuw willen proberen om het abonnement te koppelen? Het kan eventueel ook zo zijn dat dit pas mogelijk is om te koppelen zodra jouw order verder is doorgelopen. Je kunt het in ieder geval proberen of het nu wel lukt! 😊

Ik ben benieuwd!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @pieterwijnhoven Allereerst super leuk dat je naar ons toe komt! Ik zie dat je drie bestellingen hebt gedaan, waarvan er nu twee geannuleerd zijn. Jouw laatste aanvraag loopt nu door. Heb je ook al een mobiel abonnement bij ons? Zou je dan willen controleren of jouw adres, naam, geboortedatum overeenkomen met de gegevens van het nieuwe internet abonnement? Daarnaast heb ik de e-mailadressen van de geannuleerde bestellingen gewijzigd, deze zijn namelijk hetzelfde als de huidige aanvraag. Dit veroorzaakt de melding teveel records gevonden. 

Zou je hierna opnieuw willen proberen om het abonnement te koppelen? Het kan eventueel ook zo zijn dat dit pas mogelijk is om te koppelen zodra jouw order verder is doorgelopen. Je kunt het in ieder geval proberen of het nu wel lukt! 😊

Ik ben benieuwd!

Hoi! Adres en zo klopt allemaal. Koppelen lukt helaas nog niet..

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@pieterwijnhoven Dank je wel voor je terugkoppeling, ik los dit graag voor je op!

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat de order doorloopt, maar nog niet is gelinkt aan ons achterliggende systeem, dit staat gepland voor 01-02-24. Ik vermoed dat het dan mogelijk is om jouw accounts te koppelen.

Mocht dit niet zo zijn, wil je mij dan in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je voorletters,  postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik direct met je mee! 

Reageer