Terugsturen apparatuur

  • 1 February 2024
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb sinds 1-1-2024 mijn Odido thuis abbo opgezegd en apparatuur retour gestuurd via het DHL label wat jullie gaven. Ook heb ik bewijs hiervan in de app. Toch krijg ik een mail van jullie dat jullie nog niks ontvangen hebben en 75 euro in rekening brengen.

 

Teresa van Odido 2 maanden geleden

@gh1994 Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat de apparatuur is verwerkt in ons systeem. Je mag de e-mail als niet verzonden beschouwen. 

Bekijk origineel

5 reacties

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat.

Reputatie 6
Badge +2

@gh1994 Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat de apparatuur is verwerkt in ons systeem. Je mag de e-mail als niet verzonden beschouwen. 

@gh1994 Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat de apparatuur is verwerkt in ons systeem. Je mag de e-mail als niet verzonden beschouwen. 

Teresa, bedankt! Topper!

@gh1994 Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat de apparatuur is verwerkt in ons systeem. Je mag de e-mail als niet verzonden beschouwen. 

Hallo Teresa,

 

Tot mijn grote verbazing krijg ik nu een factuur van 75 euro voor het niet terugsturen van mijn modem? 

Factuurnummer TMT1039158149

Reputatie 6
Badge +2

@gh1994 Goed dat je dit gelijk laat weten, dit is absoluut niet de bedoeling. Er lijkt wat mis te gaan in ons systeem, waardoor de boete alsnog getriggerd wordt, mijn oprechte excuses voor dit ongemak. 

Geen zorgen, ik heb hier gelijk een credit voor in het systeem gezet. Je ontvangt hierover nog een e-mail ter bevestiging. 

Reageer