Beantwoord

Terugsturen apparatuur

  • 22 April 2024
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Voor mijn moeder moet ik een router terugsturen. Ze gebruikt geen Odido app. Via de email zou ze een DHL code krijgen, het email adres wat bij ODIDO bekend was (oud TELE2 email adres) is al jaren niet meer in gebruikt.

Samengevat: ze heeft geen antwoordnummer om e.e.a. terug te sturen. Via de telefoon heb ik een adres gekregen bij Schiphol om e.e.a. terug te sturen. Dit is geen antwoordnummer. Graag zou ik het antwoordnummer willen ontvangen om e.e.a. terug testuren. daarnaast de vraag hoe ik het email adres van mijn moeder kan veranderen.

Het DHL punt waar ik heen ben geweest accepteerde niet dat de doos naar ODIDO thuis moest, ik moest met een verzendlabel komen.

 

gr Nico vd W

icon

Beste antwoord door Nico W 22 April 2024, 12:40

Bekijk origineel

5 reacties

@Nora van Odido dank voor je reactie. Nee het wifipunt hebben we ook ingeleverd bij het milieupunt, sorry wij begrepen dat we álles bij het milieupunt moesten inleveren.

Groetjes, Arianne

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @arriianne, ik kan me goed voorstellen dat dit wat verwarrend is. Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Ik zie dat het grootste gedeelte van de apparatuur inderdaad verouderd is niet meer retour gestuurd hoeft te worden. Alleen zie ik ook dat hier een wifipunt tussen zit wat we wel graag terug willen hebben. Heb je deze toevallig nog thuis liggen of is deze ook ingeleverd bij een milieupunt? Geen zorgen als dit het geval is, dan kan ik aan deze kant ervoor zorgen dat alles recht komt te staan! 

Hallo,

Bij het aanvragen van nieuwe apparatuur op ons nieuwe adres zei de klantenservice medewerker - die achteraf meer fouten geeft gemaakt, zoals nieuw apparatuur naar het verkeerde adres sturen - dat wij onze oude apparaten niet hoefden terug te sturen, omdat het al verouderde apparatuur was.

Gister kreeg ik ineens een mail dat we nog maar 8 dagen hebben om het terug te sturen. Dat gaat natuurlijk niet, want we hebben het zelf al bij zo'n mileu afvalpunt ingeleverd.

Wat nu? 

Groetjes, Arianne 

Hallo @Nico W 

Als je bij het pakketje een briefje doet met je gegevens en bij een DHL punt aangeeft dat het pakketje naar Odido retouren moet, dan moet het goedkomen.

https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

Ik ga het proberen bij een ander DHL service punt. Bij het DHL service punt kon ik het pakket alleen versturen als ik een QR code had of reeds een verzendlabel

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nico W 

Als je bij het pakketje een briefje doet met je gegevens en bij een DHL punt aangeeft dat het pakketje naar Odido retouren moet, dan moet het goedkomen.

https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

Reageer