Beantwoord

Terugstuur QR code

  • 2 February 2024
  • 18 reacties
  • 267 Bekeken

Ik heb een QR code per e-mail ontvangen met de aanvraag mijn oude apparatuur terug te sturen. Deze kunnen zij bij DHL punt niet verwerken. Hoe vraag ik een andere (goede) QR code? Ik heb alleen maar een dag morgen om te sturen. Daarna ben ik met vakantie weg. 

icon

Beste antwoord door innaemelina67 5 February 2024, 23:39

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @innaemelina67, welkom op onze Community!

Hier hebben we een heel handig topic over geschreven: 

 

Alvast een hele fijne vakantie.

💝 Hartelijk dank! 💝En  mijn probleem met apparatuur terugsturen is ook al opgelost. 💋

Qr code voor terugsturen van jullie apparatuur

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Took, goed dat je hiervoor contact opneemt! Jij hoeft jouw apparatuur niet naar ons terug te sturen, maar je kunt het naar een inzamelpunt voor kleine elektronica brengen. Kijk op inleverpunten.stichting-open.org/ voor een inzamelpunt bij jou in de buurt. Groetjes, Ishana

Goedenavond,

hier bij het DHL punt helaas echt een qr code nodig. Oude qr code verlopen, is het mogelijk een nieuwe te krijgen zodat wij het pakket (oude modem) zsm kunnen retourneren?

hopelijk bedankt, fijne avond.

Lianne

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Liannedeb, geen zorgen! De communicatie rondom dit modem is niet lekker gelopen en heeft zich gekruist met een wijziging in ons systeem. Wij hoeven dit modem namelijk niet meer retour. Ik heb deze dan ook gelijk handmatig verwerkt. Je kunt het modem afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Super bedankt!

Ik kreeg een QR code voor het terugsturen van de oude apparatuur, na beëindiging abonnement. Echter link QR code werkt niet en via die handige chatbot van Odido wordt je ook niet wijzer. Bellen ga ik niet doen aangezien in niet uren in de wacht wil staan. Dus graag ontvang ik een werkende QR code voor het terugsturen.

Reputatie 6
Badge +2

@pastei.troeven_00 Fijn dat je toch via deze weg contact met ons opneemt! In dit topic lees je precies hoe je de apparatuur kunt terugsturen als de QR-code niet werkt: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

 

Zoals ik aangaf, de link naar de qr werkt niet.

Reputatie 6
Badge +2

@pastei.troeven_00 In dit topic lees je hoe je de apparatuur kunt terugsturen zonder QR-code. Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met daarop je persoonsgegevens. Op die manier kunnen wij de apparatuur koppelen aan jouw abonnement. Ik adviseer ook om het verzendbewijs goed te bewaren. Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

Servicepunt dhl heeft een qr nodig, alleen odido zeggen hebben ze niets aan. Graag een qr code als bijlage in de mail versturen, anders gaat hij de container in, heb nu meerdere keren geprobeerd het terug te sturen, maar wordt mij niet makkelijk gemaakt.

Net als de app waar je geen qr kunt vinden, want er zijn geen bestellingen. Een medewerker in de chat krijgen is ook al niet mogelijk, er is duidelijk een uitknijp beleid bij odido qua servicevoorziening.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pastei.troeven_00, bij een echt servicepunt kun je het wel afgeven zonder QR-code zoals beschreven staat in het topic maar niet bij elk afleverpunt. Je hebt trouwens de e-mail ontvangen op 19-04-2024 om 08:49 op **************_00@icloud.comWat te doen met je apparatuur?

Hey Tommie, Dan mag je mij uitleggen wat een echt en wat een niet echt servicepunt van dhl is. En ja, ik heb mail gekregen, maar als je had gelezen, de link naar de qr werkt niet. Hoe moeilijk kan het zijn om een qr in de bijlage te sturen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi ​​​​@pastei.troeven_00, logische vraag, ik licht het graag voor je toe! Een aantal DHL locaties zijn enkel bedoelt voor het ophalen van pakketten. Als je graag een pakket wil versturen raad ik je aan om een DHL servicepunt op te zoeken waar je een pakket kan verzenden. Je kan de servicepunten van DHL filteren en opzoeken op deze website van DHL: DHL Servicepunt locator. 

Alvast bedankt voor het retourneren! 😄

Kunnen jullie de QR-code van het trackingnummer nog een keer naar me e-mailen? De link werkt niet en op het DHL punt kunnen ze het nummer niet vinden als ze het invoeren. Bedankt!

Best apart dat het zo vaak fout gaat met de qr

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @BjornP1975, geen zorgen! Kun je het label niet meer gebruiken? Stop dan een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Reageer